22 OCT 2013

Alfa Romeo Giulietta i MiTo modeli za 2014. godinu: Strast je ponovo rasplamsana

  • Giulietta: novi motor JTDM 2 od 2 litra, 150 KS i 380 Nm, novi sistem za informacije i zabavu sa Radionav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča, nov enterijer, nova čeona rešetka i 3 nove boje karoserije
  • MiTo: novi Turbo TwinAir motor od 0,9 litara i 105 KS, nova hromirana čeona rešetka, nov enterijer i novi Uconnect sistem sa ekranom u boji osetljivim na dodir od 5 inča, koji podrazumeva i sistem za navigaciju
  • Ova dva automobila na tržištu širom Evrope, unapređena su u pogledu stila, opreme i verzija motora kako bi bili efikasniji, udobniji i tehnološki napredniji 
  • Nastaju iz iste strasti koju je tim Alfa Romea podelio sa preko milion obožavalaca ovog brenda širom sveta tokom više od jednog veka

131022 AR giulietta 2014 22Novi Giulietta model za 2014. i MiTo model za 2014. godinu izražavaju prave vrednosti brenda u svojim segmentima: italijanski stil, performanse i tehnička izvrsnost pružajui maksimalno zadovoljstvo pri vožnji i potpunu bezbednost . Automobili Alfa Romeo uvek su bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više, koji prevazilazi koncept „korisnog prevoznog sredstva" i postaje odgovor pravog „uzbuđenja".

Kod brenda Alfa Romeo sve se svodi na jednu reč: strast. To je kreativna sila koja vodi rad dizajnera i inženjera svakog dana, tokom više od jednog veka. Ista ta strast rasplamsava mnoge obožavaoce širom sveta, od Južne Afrike i Japana do Šri Lanke i Argentine. Postoji više od 350 Alfa Romeo klubova i više od milion obožavalaca registrovanih na zvaničnim stranama brenda Alfa Romeo na Fejsbuku. I to nije sve. Ako na Guglu pretražite Alfa Romeo, dobićete preko 64 miliona slika.

Ove brojke potvrđuju iskrenu i zajedničku strast koja dolazi iz izvanrednog tehnološkog i ljudskog nasleđa, nasleđa koje je doprinelo ispisivanju nekih od najznačajnijih stranica u automobilskoj istoriji i koje se iznova tumače pri svakom sledećem dizajniranju novog modela. Novi Giulietta model za 2014. godinu i MiTo MY 2014 sigurno ne predstavljaju izuzetke. Ova dva automobila su ostavila traga u svojim segmentima savršenom alhemijom osnovnog stila, kompaktnih i moćnih motora, pravog odnosa snage i težine i tehnoloških svojstava brenda Alfa Romeo posvećenih uživanju u vožnji.

Model Giulietta doveo je Alfa Romeo u vođstvo u važnom segmentu u Evropi, dokazujući svima da „moćno" može biti i „efikasno", da „elegantno" može biti i „udobno" i da „kompaktno" može biti i „zabavno". Zato je Giulietta do sada dobila čak 22 nagrade i postigla ukupno 224.000 prodaja od lansiranja ( sredinom 2010. godine)- do danas. Model je bio na spisku „top deset" najprodavanijih automobila u Italiji tokom 2012. godine.

Model MiTo je javnost dočekala s entuzijazmom, naročito nova generacija Alfista, mladih kupaca, koji su time mogli da ispune san: da kupe sportski i bezbedan automobil prepoznatljivog stila i tehnološkog sadržaja koji je dostupan po pristupačnoj ceni. Istovremeno, fokus na potrošnji goriva i emisijama, uz dinamičke kvalitete i kompaktnu veličinu, učinili su model MiTo atraktivnim predlogom i za stariju klijentelu u automobilskom scenariju koji izgleda da nagrađuje trend smanjenja.

Nova tumačenja modela Giulietta i MiTo potvrđuju „Alfa Romeo strast" koju je Oracio Sata Puliga (Orazio Satta Puliga) () (1910.-1974.), jedan od najvećih dizajnera ovog brenda objasnio na sledeći način: „Alfa Romeo je više od obične fabrike automobila. Njegovi automobili su više od automobila napravljenih na konvencionalan način. Entuzijazam u vezi s prevoznim sredstvom je vrsta bolesti. To je način života, veoma poseban način poimanja motornog vozila. Nešto što se odupire definiciji. Njeni elementi su poput onih iracionalnih crta ljudskog duha koje ne mogu biti objašnjene u logičkom smislu."

Model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu

Da bi nastavio da igra glavnu ulogu u svom segmentu, novi model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu nudi važne inovacije, počevši od novog motora JTDM 2 od 2 litra i 150 KS sa MultiJet sistemom za ubrizgavanje goriva. Motor je opremljen i turbopunjačem niske inercije čija mu efikasnost i brza reakcija omogućavaju da dostigne najviši obrtni momenat u svom segmentu već pri manjim brzinama: 380 Nm pri 1750 o/min. S ovim motorom novi auto beleži vrhunske performanse, postižući najveću brzinu od 210 km/h i ubrzanje od 0 km/h do 100 km/h za 8,8 sekundi. Sve to uz veoma nisku potrošnju goriva i emisije: cifre zabeležene u kombinovanom ciklusu (koji poseduje sertifikat o usaglašenosti) bile su 4,2 litra goriva na 100 km i samo 110g/km CO2.

Čak i je i stil obnovljen dosad neviđenom čeonom rešetkom, novim hromiranim okvirom svetala za maglu i felnama od 16, 17 i 18 inča. Opseg boja je sad širi uz dodate tri nove boje karoserije: Moonlight bisernu, Anodizzato plavu i bronzanu. Nove karakteristike se mogu naći i u enterijeru, poput volana, sedišta i obrade kontrolne table, panela vrata i ručki. Model Giulietta za 2014. godinu takođe pruža više tehnoloških karakteristika, kao što je novi Uconnect multimedijalni uređaj sa ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča, ugrađen u kontrolnu tablu. Obe verzije dolaze sa Bluetooth interfejsom, Aux-in priključkom, USB portom i glasovnim komandama. Štaviše, uređaj od 6,5 inča ima i satelitski navigacioni sistem sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive, naprednim usmeravanjem na putu i funkcijom „glasovnog unosa destinacije u jednom koraku" za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Oba sistema su razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: Harman i Here Auto za Uconnect od 6,5 inča i Continental za Uconnect od 5 inča.

U zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje, novi model Giulietta za 2014. godinu danas se sastoji od 5 nivoa opreme - Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde - i 7 motora: od kojih su benzinski: TB od 1,4 litra i 105 KS, TB od 1,4 litra i 120 KS, 1750 Tbi od 235 KS i TB od 1,4 litra i 170 KS (takođe sa Alfa TCT automatskim menjačem); a turbodizel: JTDM od 1,6 litara i 105 KS, JTDM od 2 litra i 170 KS i novi JTDM od 2 litra i 150 KS. Ovaj izbor upotpunjuje motor za dve vrste goriva (LPG i benzin) TB od 1,4 litra i 120 KS, uzbudljivi koncentrat snage i tehnologije koji kombinuje vrhunske performanse sa ekološkim karakteristikama i niskim tekućim troškovima.

Model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu

Model MiTo MY 2014 obnavlja svoju tehnološku sliku zadržavajući pri tom učvršćenu sliku sportskog kompaktnog automobila sposobnog da pridobije vozače koji obraćaju pažnju na italijanski stil i tehnološku izvrsnost radi uživanja u potpuno bezbednoj vožnji. Eksterijer se razmeće novom hromiranom rešetkom, nijansom antracit sive i poliranom završnom obradom prednjih farova. Enterijer je sad još rafiniraniji, počevši od četiri izbora presvlaka i tri potpuno nove komandne table sa specifičnom opremom usklađenom sa verzijom.

Novine se mogu naći i među motorima, sa novim Turbo TwinAir motorom od 0,9 litara koji pruža 105 KS i koji se ističe svojim blistavim karakterom - 105 KS (72 kW) pri 5 500 o/min i maksimalnim obrtnim momentom od 145 Nm pri 2 000 o/min - kao i svojom niskom potrošnjom goriva i niskim emisijama CO2. MiTo pruža sve ovo, ne odričući se performansi, uz najveću brzinu od 184 km/h i ubrzanje od 0 km/h do 100 km/h za samo 11,4 sekunde. Ne zaboravimo i njegovu specifičnu snagu od skoro 120 KS/litar, što je vrednost koja je na nivou sportskih motora.

Uz to, Uconnect sistem sa ekranom u boji osetljivim na dodir od 5 inča kompanije „Continental", koji je dostupan i uz navigacioni sistem koji je razvio TomTom, prvi put se pojavljuje na modelu MiTo MY 2014. Treba samo da dodirnete ekran kako biste preuzeli ili slušali pravu muziku, putujući uz taktove roka. Nije slučajno od 2008. godine ovaj model igrao glavnu ulogu u komunikacionim kampanjama Alfa Romea na koncertima, raznim događajima, nastupima DJ-eva, izložbama i dešavanjima na visokom nivou čiji je pokrovitelj bio ovaj brend.

U zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje, danas se postavka za 2014. godinu sastoji od 5 nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde), 10 boja karoserije i 10 različitih šara aluminijumskih felni. U zavisnosti od verzije, kupci mogu da izaberu neki od motora u širokom dijapazonu motora, u kom su svi efikasni, pouzdani i štite životnu sredinu: MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra koji razvija 70 KS, od 1,4 litra koji razvija 78 KS i od 1,4 litra koji razvija 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem), MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra koji razvija 170 KS, Turbo TwinAir od 0,9 litra koji razvija 105 KS, JTDM od 1,3 litra koji razvija 85 KS, JTDM od 1,6 litara koji razvija 120 KS i LPG Turbo od 1,4 litra koji razvija 120 KS.

Model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu

  • Novi motor JTDM 2 od 2 litra koji razvija 150 KS i 380 Nm
  • Novi Uconnect sistem za zabavu i informacije sa Radionav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča
  • Nova čeona rešetka, hromiran okvir svetala za maglu i potpuno nove felne od 16, 17 i 18 inča
  • Nove boje karoserije: Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana
  • Nova prianjajuća sedišta sa novim presvlakama, novi volani i nova obrada komandne table, panela vrata i ručica
  • Novi odeljak za odlaganje stvari i prtljag
  • U prodaji od oktobra na glavnim evropskim tržištima

Obnovljen stil, novi motori i više tehničkog sadržaja igraju i dalje glavnu ulogu ovom modelu. Novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu doprineće učvršćivanju izvanrednog učinka u prodaji koji je ovaj model do sad postigao: od sredine 2010. godine do danas više od 217.000 jedinica naručeno je širom sveta.

Novi JTDM 2 motor od 2 litra i snagom od 150 KS

Novi JTDM motor od 2 litra i snagom od 150 KS prvi put se pojavljuje u postavci za 2014. godinu. Opremljen je MultiJet sistemom za ubrizgavanje goriva druge generacije koji optimizuje unutrašnje sagorevanje motora u svim radnim uslovima i istovremeno omogućava smanjenje potrošnje goriva i buke.

Upotreba malog turbopunjača podrazumeva pružanje najvišeg obrtnog momenta u kategoriji pri niskom broju o/min (380 Nm pri 1 750 o/min) i maksimalnoj operativnoj fleksibilnosti. I to nije sve. Tako opremljen, novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu beleži sjajne performanse: najveću brzinu od 210 km/h, ubrzanje od 0 km/h do 100 km/h za 8,8 sekundi, potrošnju goriva od 4,2 l/100 km i 110 g/km CO2 (u kombinovanom ciklusu).

Srce motora JTDM 2 od 2 litra bez sumnje je treća generacija Common Rail sistema za ubrizgavanje goriva koji koristi inovativne ubrizgavače koji kontrolišu količinu dizel-goriva ubrizganog u komoru za sagorevanje s najvećom mogućom preciznošću u nizu izuzetno brzih i fleksibilnih ubrizgavanja zahvaljujući balansiranom hidrauličnom servoventilu.

Što se tiče pojedinosti, moguće je i do osam ubrizgavanja po zamahu, uz strategije koje optimizuju sve unapređenije sagorevanje, poput sistema Injection Rate Shaping (IRS) koji podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja vrlo brzo jedan za drugim kako bi se stvorilo neprekidno i prilagođeno snabdevanje cilindara gorivom. Na ovaj način se proces sagorevanja unapređuje, i sve to u korist tišeg rada i emisije čestica i azot-oksida (NOx). Uz to, novi sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji, jer ubrizgavači imaju jednostavniju strukturu sa 40% manje komponenti.

Uconnect sa RadioNav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča

Dizajniran u svrhu obogaćivanja iskustva vožnje i savršeno integrisan u dizajn automobila, inovativni multimedijalni uređaj Uconnect dostupan je sa ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča, sa satelitskim sistemom za navigaciju i glasovnim komandama za lakšu kontrolu više multimedijalnih izvora i izlaza.
Oba sistema razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: „Harman" i „Here Auto" za Uconnect od 6,5 inča i „Continetal" za Uconnect od 5 inča.
Sistem Uconnect vam omogućava pristup svim glavnim funkcijama, od analognog i digitalnog radija (DAB) - na tržištima na kojima se prodaje ova opcija - do svih glavnih multimedijalnih resursa (medija plejera, iPod, iPhoner, smartfona...) koji se mogu priključiti putem USB porta ili Aux-in utičnice.

Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs radi pristupa dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, kao i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetooth-a na Uconnect uređaju.

Konačno, sa Uconnect Nav uređajem sa ekranom osetljivim na dodir od 6,5 inča, kupac modela Alfa Romeo Giulietta MY 2014 može se pouzdati u funkciju satelitske navigacije sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive i naprednim usmeravanjem na putu ili u funkciju „glasovnog unosa destinacije u jednom koraku" za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Verziju od 6,5 inča napravila je kompanija „Harman" (www.harman.com) koja dizajnira, proizvodi i prodaje širok dijapazon audio-uređaja i uređaja za informacije i zabavu za automobilska, potrošačka i stručna tržišta - podržana od strane 15 vodećih brendova, uključujući: AKG®, Harman Kardon, Infinity®, JBL®, Lexicon® i Mark Levinson®. Kompaniji se dive audiofili iz više generacija, a ona podržava vodeće profesionalne zabavljače i lokacije na kojima nastupaju. Više od 25 miliona automobila koji su danas na putevima opremljeni su HARMAN audio-sistemima i sistemima za informacije i zabavu. Novi sistem za informacije i zabavu će biti dostupan, po zahtevu, u čitavoj postavci modela Giulietta MY 2014.

Eksterijer

Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana: tri su nove boje karoserije koje će unaprediti dinamične linije modela koji predstavlja mešavinu sportskog duha i elegancije. Novi izgled čeone rešetke i hromirani okvir svetala za maglu osvežavaju prednji deo modela. Ovo je početna tačka dizajna čitavog automobila koji kombinuje energični duh sa prepoznatljivom elegantnom formom. Prednja svetla koriste DRL sa LED tehnologijom i funkciju dnevnog svetla za maksimalnu aktivnu bezbednost. Inovativna zadnja svetla koriste LED tehnologiju na isti način i, osim stilske namene, imaju i svrhu preventivne bezbednosti.
Na kraju, tri nove aluminijumske felne (od 16, 17 i 18 inča) jasno naglašavaju profil novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. Bočni prozori podsećaju na izgled kupea i naglašavaju dinamičnost i fluidnost oblika, delom zahvaljujući i skrivenim ručicama za vrata. Pruge na vozilu izdužuju automobil, dok jasne linije koje se završavaju na zadnjoj strani naglašavaju ugaoni dizajn karoserije vozila.

Enterijer

Pažnja posvećena detaljima i odabrani kvalitetni materijali predstavljaju krajnji izraz italijanskog stila. Ono što se naročito ističe jesu novi paneli vrata i ručice i potpuno nov dodatak centralne konzole i komandne table. Svi elementi obrađeni su farbom otpornom na ogrebotine i dodacima koji su jednolični kada su u pitanju boja i materijali. Rezultat je unutrašnjost vrhunskog kvaliteta koja dočekuje putnike u toploj i prijatnoj atmosferi. Sedišta i volan su takođe novi i dodatno naglašavaju opaženi kvalitet i udobnost pri vožnji.

Kod verzije modela Quadrifoglio Verde, svoj debi imaju nova specifična sedišta presvučena crnom Alcantara kožom sa kontrastnim štepovima i električno zavarenim logoom na leđnom naslonu (dostupno i kod QV Sportiva paketa).
Sada verzija Progression nudi crne/antracit sive materijale, dok kupac modela Giulietta za 2014. godinu može birati između dve kombinacije boja materijala tapacirunga: crna/boja duvana ili antracit siva. Exclusive verzija ima kožni/štofani tapacirung koji može biti u kombinaciji crne i antracit sive ili boje duvana i antracit sive. Sve presvlake su dostupne po zahtevu u koži vrhunskog kvaliteta u crvenoj, crnoj boji i boji duvana.

Sportski dizajn i novi oblik koji se odnose na Alfa Romeo rešetku važe i za volan koji sada odlikuju aluminijumski dodatak, crni, beli ili crveni štepovi - u zavisnosti od unutrašnjosti i nivoa opreme - i presvlake od kože vrhunskog kvaliteta, pravljene sa posebnom penom koja omogućava bezbedno i neposredno prianjanje. Najzad, gepek je obnovljen specifičnim crnim tapacirungom preko čitave površine (pod, bočne strane i iza zadnjih sedišta). Odeljak za odlaganje stvari sa leve strane volana, gornja kaseta za rukavice na komandnoj tabli i USB port, počev od danas smešteni blizu DNA selektora - da bi bili zgodniji i bliži za upotrebu - upotpunjuju nove karakteristike unutar modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu.

Zadovoljstvo pri vožnji

Model Giulietta zauzeo je mesto u tradiciji najboljih modela brenda Alfa Romeo, oslanjajući se na svoje nasleđe dinamičkih performansi, bez kompromisa u pogledu efikasnosti i pogodnosti pri svakodnevnoj upotrebi. Tajna koja se krije iza ovakvih performansi jeste neprestano tehnološko istraživanje, čiji je krajnji izraz predstavljen u modelu Giulietta. Ovo je prikazano „kompakt" arhitekturom - stvorenom pomoću izuzetno otpornih materijala koji omogućavaju da težina strukture bude ograničena - uz Dual Pinion aktivni upravljački sistem i sofisticirane konfiguracije suspenzije (MacPherson spreda i unapređeni Multilink sa zadnje strane).

Uz to, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost prilagođeni su da ispune svaku potrebu kupca zahvaljujući Alfa DNA selektoru, uređaju koji prilagođava ponašanje vozila različitim uslovima puta i stilovima vožnje. Nova arhitektura modela Alfa Romeo Giulietta dizajnirana je tako da integriše različite sisteme vozila i u potpunosti ih iskoristi, naglašavajući na taj način tri funkcije podešavanja (Dinamičnu, Normalnu i funkciju Za sve vremenske prilike) dostupne u Alfa DNA selektoru. Uređaj koji je deo standardne opreme čitave postavke, dizajniran je tako da modifikuje radne parametre motora, menjača, upravljačkog sistema i Q2 elektronskog diferencijala, uz logiku ponašanja sistema Elektronske kontrole stabilnosti (ESP).

Udobnost, prostor za putnike i bolja zvučna izolacija

Izvanredan kvalitet izrade impresivan na svim nivoima, sa ciljem odličnog standarda udobnosti. Longitudinalni i vertikalni kapacitet filtriranja suspenzije obezbeđuje izuzetnu udobnost tokom vožnje, dok važna tehnička poboljšanja - poput određenih intervencija kod branika, lukova točkova, pedala i gepeka - čine model Giulietta za 2014. godinu još tišim i prijatnijim za vožnju. Udobnost je još jedna jaka stavka: kvalitet materijala koji se koriste za komandnu tablu i ergonomika enterijera uopšteno doprinose sjajnom iskustvu prilikom vožnje. Nije bilo kompromisa ni kod nosivosti, zahvaljujući gepeku pravilnog oblika koji u potpunosti može biti iskorišćen, širine 1.023 mm između lukova točkova i maksimalnog kapaciteta od 350 litara, koji može da parira svojim glavnim konkurentima.

Efikasnost: odnos optimalnih performansi i potrošnje/emisije

Izvanredna efikasnost modela Giulietta potvrđena je sjajnim performansama u odnosu na potrošnju, vrednošću koja je dodatno povećana Alfa TCT menjačem sa duplim suvim kvačilom poslednje generacije. Inovativni menjač omogućava veću efikasnost i udobnost pri vožnji i osećaj je više sportski nego kod automatskog menjača sa pretvaračem obrtnog momenta. Dovoljno je napomenuti da Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu, opremljen TP MultiAir motorom od 1,4 litra koji razvija 170 KS sa TCT-om, postiže izvanredne rezultate u svom segmentu, unapređujući već impresivne standarde koje je postavio ručni menjač, kako u ubrzanju od 0 km/h do 100 km/h, tako i u potrošnji goriva i emisiji CO2.
Menjač radi ili u potpuno automatskom ili u sekvencijalnom režimu. Vozač ručno upravlja pozicijama „gore i dole" preciznog i ergonomičnog nivoa menjača, a može odabrati i da to kombinuje sa „ručicama menjača" na volanu. Vozač takođe može prilagoditi karakter automobila koristeći Alfa DNA selektor kako bi unapredio odlike udobnosti, performansi, bezbednosti i efikasnosti.

Bezbednost

Novi model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu: jedan od najbezbednijih automobila u svojoj kategoriji, preokrenuo je situaciju u svoju korist za one koji misle da bezbednost umanjuje performanse. Uz neosporne dinamičke odlike modela, sve verzije su opremljene standardnom opremom u velikoj meri, poput šest vazdušnih jastuka, ESP-a, sigurnosnih pojaseva koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima, sistema zaštite od trzajne povrede vrata i treće teretne linije za izuzetnu zaštitu putne kabine.

Ove odlike su propraćene, ponovo kao standard, određenim sistemima koji su jedinstveni u ovoj kategoriji, poput Alfa DNA selektora sa elektronskim Q2 diferencijalom, sistema koji omogućava da se obrtni momenat prenese na spoljni točak bez skretanja, kako bi se sprečilo podupravljanje spreda, sa prednostima za vozilo u pogledu vuče, bezbednosti i voznih osobina. Tu je još i DST koji navodi vozača da prilagodi svoju vožnju u hitnim slučajevima pomoću impulsa na točku. Na samom kraju, Pre-fill sistem garantuje maksimalnu brzinu pri naglom kočenju. Sve ove karakteristike čine izuzetno visok aktivan i pasivan nivo bezbednosti. Guiletta je dobila pet zvezdica na kreš-testovima prema strogim parametrima koje je uveo Euro NCAP od svog lansiranja, postigavši 97% za zaštitu odraslih putnika, što je jedan od najviših rezultata u toj kategoriji.

Postavka za 2014. godinu

Pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde) - u zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje - pružaju bezbednost, udobnost i zadovoljstvo pri vožnji raznolikim kupcima novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu.
Svi uređaji povezani sa aktivnom i pasivnom bezbednošću deo su standardne opreme čitave postavke.

Standardna oprema Impression nivoa opreme podrazumeva: 6 vazdušnih jastuka, Alfa DNA sistem (sa Q2 diferencijalom i DST-om), inovativni ESC (koji podrazumeva i ASR i Hill Holder sistem). Ručna kontrola sistema klimatizacije i senzor za praćenje pritiska u gumama upotpunjuju standardnu opremu. 
Drugi nivo, Progression, dokazuje da je idealan izbor za one koji žele veću udobnost pri vožnji, sa dodatnim zadnjim električnim prozorima i CD/MP3 zvučnim sistemom sa funkcijom dvostrukog tjunera i kontrolama na volanu. Pređimo na verziju Distinctive koja uza sve to ima i: 16-inčne aluminijumske felne, kožni volan sa kontrolama radija, svetla za maglu, automatski sistem kontrole klimatizacije za dve zone, nova sedišta presvučena kvalitetnim materijalom, naslone za ruke na prednjim sedištima sa odeljkom za odlaganje stvari i elegantni hromirani dodatak (hromiranu liniju) koji uokviruje bočne prozore i rashladnu pregradu. 
Nivo opreme Exclusive je na vrhu u pogledu udobnosti i tehnologije i pruža: tapacirung od kože ili štofa, 17-inčne aluminijumske felne, naslone za ruke na zadnjim sedištima, leđno prilagođavanje prednjih sedišta, retrovizore sa elektronskim sklapanjem, senzore za parkiranje sa zadnje strane, elektrohromični retrovizor i senzore za kišu i svetlost.

Postavka je upotpunjena modelom Giulietta 1750 TPi sa 235 KS Quadrifoglio Verde (detelina sa četiri lista) legendarnim simbolom koji se takmiči na svim svetskim stazama. Opremljena isključivo motorom najboljih performansi u klasi, verzija se ističe u potpunosti sportskim dizajnom, u kombinaciji sa felnama od 17 inča (opciono je i od 18 inča) koja garantuje najbolje zadovoljstvo vožnje u klasi i iznenađujuće ograničenu potrošnju goriva i emisije za snagu koju pruža. Giulietta tako nadgrađuje „Quadrifoglio Verde" dodirom savremenosti, kombinujući potpuno zadovoljstvo pri vožnji sa većom ekološkom svešću radi sportskog duha koji ima ekološku svest i štiti životnu sredinu.

Paketi

Style, Visibility, Comfort, Lusso, Premium, Business, Sport i QV Sportiva: mnogi ovi specifični paketi su dostupni, u zavisnosti od tržišta, kako bi dodatno prilagodili vaš model Giulietta za 2014. godinu. Paket QV Sportiva dizajniran je za kupce koji žele automobil sa uzbudljivim performansama, vrhunskom tehnološkom opremom i sjajnim izgledom. Inspirisan legendarnim Quadrifoglio Verde, paket QV Sportiva podrazumeva: sportsku nisku vožnju, nove 18-inčne aluminijumske felne i 225/40 gume, bočne trake, velike Brembo kočnice sa crvenim stegama, prednja svetla tamne završne obrade i zadnje Privacy prozore. Isti sportski utisak je očigledan i u unutrašnjosti, gde tamna putnička kabina uključuje: aluminijumske pedale, kožni volan sa belim štepovima (ili crvenim sa kožnim sedištima), aluminijumsku ploču sa logom Quadrifoglio Verde i brunirani poliran aluminijumski dodatak na komandnoj tabli. Sedišta su dostupna ili u kombinaciji kože i Alcantara materijala ili u sirovoj koži.

Mopar®

Kupci novog Giulietta modela za 2014. godinu mogu dodatno da prilagode svoj automobil odabirom nekog od velikog broja dodataka čiji su proizvođači Mopar, odeljenje delova i usluga i brige o kupcima Fiat i Chrysler Group, zajedno sa Alfa Romeo Centrom Stila. Na primer, zadnji branik, bočne trake, karbonski zadnji spojler, veliki dupli auspuh, pedale i osvetljeni zaštitini pragovi dostupni su za one koji više vole da unaprede sportski duh novog automobila. 
Umesto toga, Mopar nudi kupcima koji obraćaju više pažnje prepoznatljivom stilu sa 18-inčnim elegantnim bruniranim felnama ili felnama poput turbina sa belom obradom, Giulietta otirače sa crvenim štepovima, ručicu menjača u 5 varijanti (karbonskoj, Competizione crvenoj, Profondo plavoj, mat crnoj i Alfa crvenoj) i karbonske, titanijum sive, satenski hromirane ili polirano hromirane retrovizore. Poklopci pneumatskih ventila sa logom brenda „Alfa Romeo", aluminijumski poklopac rezervoara, organizator gepeka sa dodacima, šipke za krov, magnetni nosač za skije i aluminijumski nosač za bicikl upotpunjuju kolekciju posvećenu novom modelu Giulietta za 2014. godinu.

Svi u potpunosti odgovaraju tehničkim i stilskim karakteristikama novog automobila radi potpune, kompletne modifikacije. Nije slučajno to što su proizvodi kompanije Mopar jedinstveni, jer su dizajnirani zajedno sa timom koji je dizajnirao automobil, što je direktna veza koja garantuje vrhunski kvalitet, veoma izdržljive postprodajne proizvode koji savršeno integrišu automobil. Samo oni koji zaista poznaju svaki detalj i komponentu automobila znaju i kako treba da se brinu o njegovim potrebama. Zbog toga originalni delovi i dodaci koje Mopar distribuira zadržavaju karakteristike pouzdanosti, udobnosti i performansi zagarantovanih automobilima koji tokom vremena izađu iz fabrike.


Model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu

  • Novi Turbo TwinAir od 0,9 litara koji razvija 105 KS: potrošnja i nivoi CO2 vodeći u klasi
  • Obnovljen stil u znaku inovacija i italijanskog dizajna
  • Nova hromirana rešetka, antracit siva boja i brunirana završna obrada svetala
  • Nova unutrašnjost: četiri kombinacije tapacirunga i tri potpuno nove komandne table daju još sofisticiraniji izgled
  • Novi Uconnect sistem sa ekranom osetljivim na dodir od 5 inča, takođe dostupan uz sistem za navigaciju
  • Standard: 7 vazdušnih jastuka, Alfa elektronski Q2, ESC sa sistemom Hill Holder i Alfa dinamičkim upravljanjem

Novi Turbo TwinAir od 0,9 litara i 105 KS

Motor je srce i istovremeno prava snaga svakog Alfa Romeo modela. Ni model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu nije izuzetak: uz sportsku liniju i jak karakter, ovaj novi automobil pruža širok dijapazon vrhunskih motora, opremljenih najnovijom tehnologijom visokih performansi, koji uz to štite životnu sredinu. Da ne pominjemo činjenicu da se motori brenda Alfa Romeo odlikuju nepogrešivim Alfa Romeo zvukom koji naglašava jedinstvenu prirodu automobila i u potpunosti je u skladu sa ograničenjima za određeni tip i ekološkim aspektima.

Jedna od najvažnijih inovacija modela MiTo MY 2014 podrazumeva novi Turbo TwinAir motor od 0,9 litara i 105 KS sa sjajnim temperamentom i malom potrošnjom goriva. U kombinaciji sa šestobrzinskim ručnim menjačem i DNA selektorom u Dinamičnom režimu, ovaj motor daje 105 KS (72 kW) na 5 500 o/min i maksimalni obrtni momenat od 145 Nm na 2 000 o/min (procene su 105 KS na 5 750 o/min i 120Nm na 1 750 o/min, pojedinačno, u Prirodnom režimu).
Uz to, TwinAir motor od 105 KS najbolji je izraz zaštite životne sredine, potvrđen svojom potrošnjom i emisijama CO2 koje su među najnižim u klasi: 4,2 litra/100 km i 99 g/km u kombinovanom ciklusu (koji poseduje sertifikat o usaglašenosti). Značajno je da su emisije toliko niske da su već danas u skladu sa evropskim standardima za 2020. godinu. Drugim rečima, TwinAir Turbo motor od 105 KS je udoban, ekonomičan, štiti životnu sredinu i nikada nije dosadan kada su u pitanju performanse: prikazuje brzinu od 184 km/h i ubrzava od 0 km/h do 100 km/h za samo 11,4 sekunde, uz izvanrednu specifičnu snagu od 120 KS po litru koja ga stavlja među sportski nastrojenije motore.

Novi motor porodice TwinAir kombinuje koncept smanjenja (smanjenja zapremine i težine) sa sofisticiranim tehnologijama, poput kompresorskog punjenja visokoefikasnim turbopunjačem, integracije izduvnog kolektora sa glavom cilindra i potpuno novim MultiAir sistemom kontrole usisnog ventila. Sa jedinstvenim profilom usisne bregaste osovine, druga generacija MultiAir motora dodatno optimizuje termodinamičku efikasnost motora modulacijom količine recirkulisanih izduvnih gasova u komori za sagorevanje (interni EGR).

Novi TwinAir motor od 0,9 litara koji razvija105 KS upotpunjuje paletu motora koja se sastoji od 2 turbodizel-motora - JTDM od 1,3 litra i 85 KS i JTDM od 1,6 litara i 120 KS (oba unapređena za E5+ standard) - i 5 benzinskih motora: MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 70 KS, od 1,4 litra i 78 KS i od 1,4 litra i 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem) i MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 170 KS. Paleta motora uključuje i LPG Turbo od 1,4 litra i 120 KS, vrhunsku koncentraciju snage i tehnologije koja kombinuje vrhunske performanse, zaštitu životne sredine i niske operativne troškove. Novi vozači mogu da biraju između benzinskih motora od 1,4 litra i 70 KS i od 1,4 litra i 78 KS ili JTDM dizel-verzije od 1,3 litra i 85 KS.

Stil

Novi MiTo model za 2014. godinu obnavlja svoju tehnološku sliku zadržavajući učvršćenu sliku sportskog kompaktnog automobila koji pridobija vozače koji zahtevaju obraćanje pažnje na detalje, italijanski stil i tehničku izvrsnost radi potpune bezbednosti u vožnji.

Postavka za 2014. godinu uvodi neke važne nove odlike stila, počevši od nove redizajnirane rešetke upotpunjene hromiranim okvirom radi stvaranja familijarnog osećaja sa modelom Giulietta, čime prednji deo vozila izgleda aerodinamičnije. Druge nove odlike su antracit siva boja karoserije i brunirana završna obrada prednjih svetala koja karakteriše sve nivoe opreme.

Enterijer je još sofisticiraniji, sada sa četiri nove kombinacije tapacirunga: dva nova Evoluzione materijala (crna/titanijumska ili crna/crvena) za Distinctive nivo, QV Sportiva paket sa novim sportskim sedištima i belim dodacima (dostupnim samo za Distinctive nivo) i novi Heritage crni (Heritage Black) materijal sa zavarenim Alfa Romeo znakom za Quadrifoglio Verde.

Inovacije se nalaze i na komandnoj tabli: Street sa specifičnom crnom verzijom za Impression, Progression i QV Sportiva paket; i Evoluzione - dva dizajna komandne table, oba u boji (sivo-crna ili crno-crvena) za Distinctive.

Informacije i zabava

Multimedijalni uređaj koji je proizvela kompanija Continetal, zasnovan na Uconnect sistemu, konceptu platforme za informacije i zabavu sledeće generacije, pojavljuje se po prvi put na modelu MiTo za 2014. godinu kako bi potvrdio duh ambasadora tehnologije koji karakteriše prve korake ovog vozila.

Dostupan sa ili bez integrisanog sistema za navigaciju stvorenog u saradnji sa kompanijom TomTom, uređaj odlikuje 5-inčni ekran u boji osetljiv na dodir za pristup mnogim funkcijama, radiju i multimedijalnim uređajima (medija plejeru, iPod, iPhone, smartfonu...) koji se mogu povezati putem USB porta i Aux-in konektora.

Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs za pristup dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja primljenih SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, kao i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice, direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetootha na Uconnect uređaju.

Odabirom verzije sa integrisanom navigacijom imate mogućnost da koristite dodatne nove karakteristike: pored ugrađene navigacije nastale u saradnji sa kompanijom TomTom® (saprepoznavanjem glasa), sistem će biti opremljen GPS sistemom, sistemom IQ Routes® (koji izračunava najbolji put na osnovu prave prosečne brzine merene na putevima) i sistemom Infotraffic sa najnovijim informacijama u realnom vremenu.

Bezbednost

Model Alfa Romeo MiTo dizajniran je da postigne maksimalni rezultat na testovima aktivne i pasivne bezbednosti. Ukratko, potpuna zaštita čini ga jednim od najbezbednijih automobila u oblasti automobilizma, što potvrđuje pet prestižnih zvezdica Euro NCAP.

Novi model nudi, kao standard u čitavoj postavci, najsofisticiranije elektronske uređaje za maksimalnu dinamičku kontrolu vozila (od kočenja do vuče) primenjenu radi još većeg povećanja dinamičkih ograničenja koja ne smetaju vozaču, a obezbeđuju celokupnu bezbednost.

Uz kočioni sistem koji obezbeđuje izvrsne nivoe performansi, model Alfa Romeo MiTo za 2014. godinu opremljen je ABS sistemom (sistemom protiv blokiranja kočnica), jednim od najsofisticiranijih sistema koji su trenutno dostupni, zajedno sa EBD-om (elektronskom distribucijom sile kočenja). Druge funkcije uključuju sisteme elektronske stabilnosti (ESC) i kontrole vuče (ASR), hidrauličnu pomoćnu kočnicu za sistem kočenja u hitnim slučajevima (HBA), sistem pokretanja automobila na uzbrdici (HILL HOLDER), sistem koji kontroliše kočenje motora kad se pusti pedala za gas (MSR) i sistem kontrole kočenja pri skretanju (CBC). Ova široka lepeza upotpunjena je ALFA Q2 - elektronskim sistemom koji reprodukuje aktivnost samoblokade diferencijala - i Alfa aktivnim upravljanjem, „aktivnim elektronskim upravljanjem" koje navodi vozača da popravi upravljanje na slabo prianjajućim površinama putem svetlosnog impulsa na volanu.

Model Alfa Romeo MiTo MY 2014 jedan je od najbezbednijih automobila u celoj oblasti automobilizma. Novi model predstavlja remek-delo kad je u pitanju pasivna bezbednost. Ukratko, ukupna zaštita čiji su dokaz sedam vazdušnih jastuka kao deo standardne opreme (od kojih su dva Multistage), sigurnosni pojasevi koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima i graničnicima opterećenja, uređaj za zaštitu od trzajne povrede vrata ugrađen u leđni naslon na prednjim sedištima, 5 upozoravajućih svetala prikazanih na malom ekranu koji obaveštavaju vozača o tome da li su sigurnosni pojasevi svih putnika bezbedno vezani i zadnja LED svetla koja unapređuju vidljivost vozila. Da ne pominjemo doprinos zaštiti putnika koju čine karoserija, hauba, vrata i poprečni nosač komandne table uz sedišta i stub volana koji su dizajnirani uzimajući u obzir njihovo ponašanje u slučaju nesreće.

Postavka za 2014. godinu

Postavku za 2014. godinu koja se danas prodaje u Italiji odlikuje pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Superbike i Quadrifoglio Verde) i deset boja karoserije, uključujući i novu antracit sivu. Kod Superbike verzije dostupni su i krov i retrovizori u kontrastnoj boji. Izvanredna nivo opreme modela MiTo ponovo se potvrđuje sa deset različitih šara aluminijumskih felni, uključujući i nove 15-inčne Silver Style felne za nivo opreme Impression.

U zavisnosti od verzije, kupci mogu odabrati jedan od motora iz široke ponude - svi su efikasni, pouzdani i štite životnu sredinu: MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 70 KS, od 1,4 litra i 78 KS i od 1,4 litra i 135 KS (sa ručnim menjačem ili Alfa TCT automatskim menjačem), MultiAir Turbo Petrol od 1,4 litra i 170 KS, Turbo TwinAir od 0,9 litara i 105 KS, JTDM od 1,3 litra i 85 KS, JTDM od 1,6 litara i 120 KS i LPG Turbo od 1,4 litra i 120 KS.

Koji god nivo opreme i verziju motora da odaberete, model Alfa Romeo MiTo MY 2014 ima dovoljno bezbednosne opreme kao deo standardne opreme: 7 vazdušnih jastuka, sisteme ESC, Hill Holder, ABS, ASR, pomoćnu kočnicu, MSR, CBC, ALFA Q2 I Alfa dinamičko upravljanje.

Četiri paketa koja obuhvataju najpopularniju opcionu opremu i dodatke dostupni su za dalju modifikaciju verzija Distinctive i Superbike; Sport, Comfort, Lusso i Superbike.


Mopar®

Za koncept „Performansi, učinka, bezbednosti i agilnosti" Mopar i Alfa Romeo stvorili su posebnu kolekciju za model MiTo za 2014. godinu, punu jedinstvenih i prepoznatljivih dodataka, kao što se može videti u posebnim sportskim setovima koji uključuju bočne trake, prednje i zadnje branike, zadnji spojler i auspuh. Za prilagođavanje svog automobila možete odabrati i jednu od tri različite vrste aluminijumskih felni - od 16, 17 ili 18 inča - i 3 vrste obrade retrovizora: satensku hromiranu, poliranu hromiranu ili titanijum sivu.

Dve vrste zaštitnih pragova (osvetljeni ili od nerđajućeg čelika sa logoom) takođe su dostupne zahtevnijim kupcima, kao i sportske pedale, somotski otirači i kožna ručica menjača i kesa ručice menjača. S druge strane, osećaj sigurnosti i bezbednost zagarantovani su širokom ponudom dečjih sedišta, sistema zaštite od krađe, šipki za prtljag, mreža za prtljag, vučnih kuka, senzora za parkiranje i zavrtnja za zaštitu od krađe felni. Najzad, kada je reč o „infotainment" sistemu, kupac može kupiti Bluetooth hendsfri set, medija plejer adapter Blue&MeTM za iPod i iPhone i produžetak za namotavanje USB/ajpod kabla za Blue&MeTM verzije. Ovi dodaci vrhunskog kvaliteta savršeno odgovaraju tehničkim i stilskim odlikama novog automobila za potpuno, kompletno prilagođavanje.

05 MAR 2014

“Quadrifoglio Verde” se vratio na nove verzije Alfa Romeo Giulietta i MiTo

  • Legendarni “Quadrifoglio Verde” po kome su od 1923. prepoznavani Alfa Romeo automobili vrhunskih performansi ponovo se nalazi na novim verzijama
  • Giulietta slavi 60. rođendan sa novim “Quadrifoglio Verde” znakom
  • Kao pravi izraz DNA Alfa Romea, ovaj automobil označava debi novog 1750 Turbo benzinskog motora od 240 KS sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom
  • Najsavremeniji “Alfa TCT” 6 stepeni menjač opremljen sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom
  • To je isti motor/sistem prenosa kao kod Alfa Romeo 4C superautomobila
  • Vodeći model Giulietta može da premaši 240 km/h, i ubrza od 0 do 100 km/h za samo 6,6 sekundi
  • Nov usisni sistem koji naglašava tipičan bogat zvuk motora kod Alfa Romea
  • Nov volan, novi instrumenti sa odgovarajućom grafikom i QL logoom, novim kožnim i sportskim Alcantara sedištima sa ugrađenim naslonom za glavu
  • Nova mat Magnesio siva boja karoserije napravljena posebno za specijalnu seriju, “Launch Edition”, proizvedenu u ograničenoj seriji od samo 500 vozila. Takođe dostupan u Alfa crvenoj i Competizione crvenoj boji (trostruki sloj)
  • MiTo “Quadrifoglio Verde” ima TCT 170 KS 1.4 MultiAir turbo benzinski motor sa 230 Nm obrtnog momenta pri 2500 obrtaja
  • Sportski kompakt dostiže maksimalnu brzinu od 219 km/h, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7,3 sekunde
  • Emisija CO2 iznosi 124 g/km a potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu je 5,4 l/100 km
  • Zadnji spojler i nova brunirana oplata retrovizora, čeona rešetka, ručke vrata, okviri farova i alu felne sa crvenim kočionim čeljustima od 17" daju agresivan izgled novom MiTo “Quadrifoglio Verde”
  • Nova verzija takođe ekskluzivno ističe novu mat Magnesio sivu boju za karoseriju
  • Crna kožna presvlaka sa kontrastnim štepom za volan, parking kočnicu i menjač, novi instrumenti sa QV logoom, Competizione kontrolna tabla sa “karbonskim” izgledom i nove posebne patosnice

140227 AR 01Nova Giulietta i MiTo QuadrifoglioVerde” izdanja su imali svoju svetsku premijeru na Salonu automobila u Ženevi. Ova dva nedavno redizajnirana modela će i dalje ostavljati trag u svojim tržišnim segmentima savršenom alhemijom suštinskog stila, kompaktnih i moćnih motora, pravim odnosom snage i težine i “čistim Alfa Romeo” tehnološkim karakteristikama, a sve u cilju povećanja zadovoljstva u vožnji.

Dva nova modela visokih performansi su u sinhronizaciju sa fascinantnim 4C. Alfa Romeo 4C je moderna ikona brenda i predstavlja suštinski sportski duh koji je ugrađen u “Alfa Romeo DNA”: performanse i tehnička izvrsnost za maksimalno uživanje u vožnji u kombinaciji sa stilom od kojeg zastaje dah.

Istovremeno, dva nova vozila odaju priznanje legendarnoj istoriji “Quadrifoglio Verde”: od 1923. ovaj simbol je bio povezivan sa vrhunskim automobilima koje je proizvodio Alfa Romeo. Quadrifoglio Verde se nije pojavio samo na mnogim automobilima koji su krasili svetske trkačke staze, već i na brojnim specijalnim modelima.

Prvi Alfa Romeo automobil koji je nosio Quadrifoglio Verde je bio “RL” koga je vozio Ugo Sivoki koji je osvojio prvo mesto u trci Targa Florio 1923. Od tada, svi Alfa trkački automobili su nosili ovaj amblem za sreću, i on je postao znak prepoznavanja u čitavom svetu. Od 1960. ovaj simbol je takođe počeo da se pojavljuje na Alfa Romeo putničkim automobilima.

“Quadrifoglio Verde” verzije MiTo-a i Giulietta su zauzela mesto u tradiciji najboljih Alfa Romeo automobila, oslanjajući se na nasleđe dinamičke performanse, bez kompromisa po pitanju efikasnosti, poštovanja životne sredine i udobnosti u svakodnevnoj vožnji. Alfa Romeo automobili su uvek bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više, koji prevazilazi koncept “korisnog prevoznog sredstva”i postaje istinsko “uzbuđenje”.

Giulietta slavi 60. rođendan sa novim “Quadrifoglio Verde”
Kako bi proslavila svoj 60. rođendan, Giulietta je sada takođe dostupna u novoj verziji Quadrifoglio Verde, što je pravi izraz Alfa Romeovog DNA.
U odnosu na druge verzije u ovom rangu,novaGiuliettaQuadrifoglio Verde karakteriše odlučan izgled i jak lični izraz. Pored toga, ona ima ekskluzivan motor koji je nasledila od Alfa Romeo 4C superautomobila: novi 1750 Turbo benzinski motora od 240 KS sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom u kombinaciji sa najsavremenijim “Alfa TCT” 6 -stepenim menjačem koji je opremljen sa sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom.

Da bi obeležili lansiranje, Alfa Romeo će predstaviti specijalnu “Launch Edition”Giulietta Quadrifoglio Verde u ograničenoj seriji od samo 500 vozila sa specifičnim komponentama kao što su: karbonski spojler i oplate retrovizora, prednji i zadnjibranici, sportski bočnipragovi i Alu felne od 18 inča sa pet otvora i sjajnim Antracit izgledom. Giulietta Quadrifoglio Verde “Launch edition” će biti dostupna u Alfa crvenoj ili Competizione crvenoj boji (trostruki sloj) pored ekskluzivne mat Magnesio sive boje.

Spoljašnost
Spolja, automobil se izdvaja po vožnji koja je tipična za pravi sportski automobili i po legendarnom “Quadrifoglio Verde”amblemu koji se nalazi na levom bočnom panelu, pored pokazivača pravca. Osim toga, nov Quadrifoglio Verde se dodatno izdvaja unutar Giulietta opsega po sjajnom “antracit”izgleduoplate retrovizora, čeonoj rešetki, ručkama na vratima i okvirima za svetla za maglu.
Agresivan izgled nove verzije je naglašen posebnim velikim izduvnim cevima i alu felnama od 17 ili 18 inča pod kojima je kočioni sistem “by Brembo” sa 4 - klipnim fiksnim crvenim kočionim čeljustima i velikim diskovima od 320 milimetara.

Enterijer
Kako bi se predstavio krajnji izraz italijanskog stila posebna pažnja je posvećena detaljima i izabrani su visoko kvalitetni materijali. Konkretno, ističe se crni sportski aranžman i on je dodatno unapređen novim instrumentima sa QV logoom, novim kožnim i Alcantara sportskim sedištima sa ugrađenim naslonima za glavu. Novmodelovan volan sa kožnom ivicom i kontrastnim belim štepom se isporučuje kao standard. Obloga menjača i ručica ručne kočnice su obložene kožom sa belim i zelene štepom. Aluminijumske sportske pedale, crn krov i posebne patosnice daju završni izgled enterijera nove verzije.

Motor i menjač
Posle njegove ugradnje u Alfa Romeo 4C, najbolji motor u ovom rangu je sada ugrađen u novu GiuliettaQuadrifoglio Verde: nov 1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom sa 240 KS pri 6000 obrtaja, ima odličan specifičan obrtni momenat i vrednosti snage za svoju kategoriju, i to: 194 Nm/l i 135 KS/l. Izvanrednu elastičnost i sportski duh daje 340 Nm maksimalni obrtni moment koji ostaje stabilan između 2100 i 4000 obrtaja, ali je već 80 % raspoloživ na samo 1800 obrtaja.

1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem od 240 KS uvodi inovativni aluminijumski blok i posebne usisne i izduvne sisteme koji su optimizovani da dodatno poboljšaju privlačni sportski izgled automobila. Pored toga, on poseduje najsavremenija tehnička rešenja uključujući direktno ubrizgavanje goriva, dvostruko kontinuirano varijabilno vreme otvaranja ventila, turbo punjač i revolucionarni sistem kontrole koji rešava problem zaostajanja u nadpunjenju.

Novi 1750 Turbo benzinski motor je uparen sa najsavremenijim “Alfa TCT” 6 -stepenim menjačem koji je opremljen sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom u kombinaciji koja pruža praktičnost automatskog menjača i odziv sekvencijalnog menjanja brzina. Preciznije, sistem prenosa radi ili u potpuno automatskom ili sekvencijalnom režimu.Pozicije “gore i dole” na preciznoj i ergonomskoj ručici menjača vozač kontroliše ručno, i on takođe može da ga kombinuje sa “lopaticama za promenu brzina” na upravljaču. Vozač može i da prilagodi karakter svog automobila koristeći Alfa DNA selektor vožnje kako bi poboljšao udobnost, performanse, bezbednost i efikasnost.

Performanse
Sa ovim motorom, vodeći model može da pređe 240 km/h ubrza i od 0 do 100 km/h za samo 6,6 sekundi, što je 2 desetine sekundi manje nego prethodna verzija sa ručnim menjačem. Osećaj u vožnji je dodatno poboljšan impozantnimzvukom koji stvara nova usisna jedinica za gorivopovećavajući niske frekvencije i tipičan urlik motora Alfa Romea.

Ovaj impresivan nivo performansi je postignut uz minimalan uticaj na životnu sredinu: zahvaljujući sistemima višestruke kontroleubrizgavanja i naprednim sistemima protiv trenja i gubitka energije, emisija “Quadrifoglio Verde” verzije ispunjava stroge zahteve Euro 6 standarda.Amblem koji ukazuje na vrhunske performanse se može tako ponovotumačitiu modernom duhu, u kombinaciji krajnjeg zadovoljstva u vožnji sa većom svešću o očuvanju životne sredine za ekološki savestan i održiv sportski duh.

Standardna oprema i informativno-zabavni sistem
Pored ovih izuzetnih dinamičkih kvaliteta i odnosa performanse/potrošnja, Alfa Romeo Quadrifoglio Verde dolazi sa neviđenim nizom standardne opreme. To podrazumeva: nova kožna i Alcantara sportska sedišta, specifične instrumente sa QV logoom, volan sa kožnom ivicom i belim šavovima, “Quadrifoglio Verde” spoljni logotip, prednji farovi sa crnomzavršnicom, zatamnjena zadnjastakla, sportskovešanje, bočni pragovi, kočioni sistem “by Brembo”, aluminijumske sportske pedale, posebne patosnice sa Quadrifoglio Verde logotipom i sportski elementi sa posebnom sjajnom “antracit”završnicom (oplate rerovizora, ručke vrata, čeona rešetka i okviri svetla za maglu).

Među mnogim elementima koji su dodati u model Giulietta počev od modelske2014. godine, a zatim prošireni na verziju Quadrifoglio Verde tu je nov Uconnect multimedijalni uređaj sa ekranom od 5" ili 6.5" osetljivim na dodir, ugrađenim u instrument tablu. Obe verzije dolaze u kompletu sa Bluetooth interfejsom, Aux-in priključakom, USB ulazom i glasovnim komandama. Šta više, uređaj od 6.5" ima takođe satelitski navigacioni sistem sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive, naprednim usmeravanjem na putu i funkcijom “Glasovnog unosa destinacije u jednom koraku” za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Oba sistema su razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: Harman i Here Auto za UConnect 6.5" i Continental za UConnect 5".

Nov QV Line paket
Pošto je Quadrofoglio Verde lansiran, Giulietta je dobila “QV Line” paket. Na ovaj način je“Quadrifoglio Verde” duh takođe postao dostupan u Distinctive i Exclusive nivoima opreme sa drugim motorima (sa izuzetkom 1.4 Turbo benzinskog motora sa 105 KS i 1.4 turbo benzinskog TNG motora sa 120 ks).

The “QV Line”Giulietta se prepoznaje po posebnom obeležju spolja i vožnji koja je tipična za pravi sportski automobil, kočionom sistemu “by Brembo”, prednjim farovima sa crnomzavršnicom, zatamnjenim zadnjim staklima, bočnim pragovima i sportskim elemetima sa specijalnom sjajnom “antracit” završnicom za oplate retrovizora, ručke vrata, čeonurešetku i okvire svetala za maglu. Isti sportski osećaj se može doživeti unutar vozila, što dokazuje crna instrument tabla, aluminijumske sportske pedale, kožne i Alcantara presvlake za sportska sedišta, volan sa belim šavovima i pločicom na pragovima vrata sa Quadrifoglio Verde logoom.

Giulietta 2014 inov 175 KS TCT 2.0 JTD motor
Nova Quadrifoglio Verde verzija nastavlja niz važnih noviteta koji su nedavno uvedeni u Alfa Romeo Giulietta modelsku2014. Godinu. Ova dva modela nedavno redizajnirana će i dalje da ostavljati trag u svojim tržišnim segmentima pokazujući da “moćno” nije u suprotnosti sa “efikasno”, “elegantno” može takođe biti “udobno” i “kompaktno” može biti i“zabavno”.

Čak i je i stil obnovljen dosad neviđenom čeonom rešetkom, novim hromiranim okvirom svetala za maglu i felnama od 16, 17 i 18 inča. Opseg boja je sad širi uz dodate tri nove boje karoserije: Moonlight bisernu, Anodizzato plavu i bronzanu. Nove karakteristike se mogu naći i u enterijeru, poput presvučenog volana i sedišta i posebne obrade kontrolne table, panela vrata i ručki.

U zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje, nov model Giulietta  za 2014. godinu danas se sastoji od 5 nivoa opreme – Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i nov Quadrifoglio Verde  - i 7 motora, uključujući nov 2.0 JTDM motor od 2 l i 150 ks, 2.0 JTDM turbodizel motor od 2 l i 175 KS (sa TCT automatskim menjačem ), moćan 1750 turbo benzinski motor od 240 KS koji se isključivo ugrađuje u verziju Quadrifoglio Verde . 1.6 JTDM turbodizel motor od 205 KS,1.4 Turbo Benzin od 105 KS i 1.4 Turbo benzinski motori od 120 KS zajedno sa HP 1.4 MultiAir motorom od 170 KS (takođe dostupan sa Alfa TCT automatskim menjačem ) i 1.4 Turbo benzinskim motoromod 120 KS za dve vrste goriva (TNG i benzin) upotpunjuju ovu ponudu.

Među najvažnijim novitetima u 2014., tu jenovi 2.0 JTDM motor od 170 KSsa Alfa TCT menjačem. Ovo rešenje nudi tipične prednosti turbodizel motora, kao i komfor koji automatski menjač sam po sebi može da ponudi. Posle nekolikonedelja prodaje,Giulietta 2.0 JTDM sa 175 KS i TCT menjačemje prikazana po prvi put na84. Međunarodnom salonu automobila u Ženevi.

Nov turbodizel motor je opremljen najnovijom generacijom MultiJet sistem za ubrizgavanje koji omogućava optimizovano sagorevanje u svim uslovima rada motora istovremeno obezbeđujući značajno smanjenje buke i potrošnje goriva.

Korišćenje malih turbo punjača znači postizanje visokog obrtnog momenta pri niskom broju obrtaja (350 Nm pri 1750 obrtaja) i maksimalnu fleksibilnost u toku rada. I to nije sve. Sa ovim motorom,Alfa Romeo Giulietta garantuje izuzetne performanse: najveću brzinu od 219 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,8 sekundi, potrošnju goriva od 4,4/100 km i 116 g/km CO2 u kombinovanom ciklusu.

Osnovna karakteristika 2.0 JTDM motoraod 2l  je bez sumnje najnovija generacija Common Rail Sistema za ubrizgavanje koji koristi inovativne brizgaljke koje su u stanju da kontrolišu količinu dizela koja se ubrizgava u komoru za sagorevanje sa najvećom preciznošću i  brzim i fleksibilnim redosledom ubrizgavanja zahvaljujući balansiranom hidrauličnom servo ventilu.

Preciznije, sa ovim brizgaljkama moguće je ostvariti čak osam ciklusa ubrizgavanja po hodu, kao i kombinacije sa strategijama koje se fokusiraju na optimizaciju predpaljenja smeše, kao što je Injection Rate Shaping (IRS) sistem koji obuhvata dva uzastopna ubrizgavanja u toliko malom vremenskom razmaku jedan od drugog da dolazi do kontinualnog i moduliranog snabdevanja cilindara gorivom.Ovom metodom se poboljšava proces sagorevanja, sve u korist tišeg rada i smanjenoj emisiji čestica gareži i azot-oksida (NOx). Osim toga, nov sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji jer brizgaljke imaju jednostavniju strukturu.

Novi MiTo “Quadrifoglio Verde”
Novi MiTo “Quadrifoglio Verde” predstavlja dinamičnu dušu kompaktnih automobila. On je osvojio one evropske kupce koji su osetljivi na italijanski stil i na tehničko savršenstvo koji pružaju zadovoljstvo u vožnji uz potpunu bezbednosti.

Spoljašnjost
MiTo “Quadrifoglio Verde” se prepoznaje po sportskom izgledu koga karakteriše zadnji spojler, sportski branik sa ekstraktorom pored nove brunirane oplate retrovizora, čeona rešetka, ručke vrata, okviri za prednje i zadnje farove i alu felne od 17 inča sa crvenim kočnionim čeljustima. Nova mat Magnesio siva boja karoserije posebno napravljena za MiTo Quadrifoglio Verde pojačava agresivan dizajn ovog sportskog kompakta i naglašava “Quadrifoglio Verde” logo koji se nalazi ispod pokazivača pravca.

Enterijer
Crni enterijer prati spoljašnji stil i istovremeno ističe niz noviteta koji naglašavaju sportski i dinamičan duh ovog modela. To se vidi u novom modelovanom kožnom volanu sa kontrastnim beli štepom, novim instrumentima sa QV logoom, Competizione kontrolnoj tabli sa “karbonskim” izgledom i novim specijalnim patosnicama. Unutra, crna koža prekriva ručicu ručne kočnice (sa belim šavovima), glavu i oblogu menjača i (sa ​​belim i zelenim šavovima).

Motor i menjač
Motor je srce i istovremeno pravi izvor snage svakog modela Alfa Romeo. I novi MiTo Quadrifoglio Verde nije izuzetak. U pogledu sportskog dizajna i snažnog izraza, automobil uvodi nov 1.4 MultiAir turbo benzinski motor koji u kombinaciji sa 6-stepenim menjačem i novom generacijom “Alfa TCT” duplog suvog kvačila razvija 170 KS pri 5500 obrtaja, maksimalnoj brzini i maksimalnom obrtnom momentu od 230 Nm pri 2500 obrtaja (povećava na 250 Nm pri 2500 obrtaja u sportskom režimu).

Najvažnija karakteristika ove verzije motora je izuzetan odnos težina/snaga, koji je uvek bio jedan od ključnih faktora za uspeh Alfa Romeo putničkih i sportskih automobila.
Želja da bude ispred svog vremena je kodirana u DNA Alfa Romeo MiTo-a i potvrđuje se novim motorom: pored toga što je prvi automobil koji nudi revolucionarni MultiAir motor, sada je prvi automobil u Italiji koji  nudi Alfa “TCT” automatski menjač sledeće generacije sa 135 KS 1.4 MultiAir Turbo motorom (dobio je nagradu za Najbolji novi motor 2011. godine od strane žirija sačinjenog od međunarodnih stručnjaka) i Start&Stop sistem.

Srce MultiAir-a je nov sistem upravljanja elektro ventilom koji smanjuje potrošnju goriva tako što kontroliše vazduh direktno preko usisnih ventila (bez korišćenja ventila za dovod goriva) i takođe smanjuje emisiju štetnih gasova (preko kontrole sagorevanja). Kao što i priliči nosiocu ​​koncepta “smanjivanja”, MultiAir je svestrana tehnologija koja se lako primenjuje na svim benzinskim motorima. Primeri uključuju novi 0.9 TwinAir motor sa 105 KS koji je nedavno uveden na novom modelu MiTo 2014.

Performanse
Najbolji sportski model Alfa Romeo MiTO nudi odlične performanse. On dostiže maksimalnu brzinu od 219 km/h, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7.3 sekundi sa smanjenom emisijom štetnih gasova i potrošnjom goriva. U kombinovanom ciklusu, ove vrednosti su 5,4 l/100 km i 124 g/km CO2 emisije. U odnosu na prethodni Quadrifoglio Verde, i CO2 emisija
(-11 %) i potrošnja goriva (-10 %) su poboljšani.Da ne pominjemo činjenicu da se Alfa Romeo energetske jedinice razlikuju po svom jasnom Alfa Romeo zvuku koji naglašava jedinstvenu prirodu automobila, a potpuno u skladu sa ograničenjima i aspektima zaštite životne sredine.

Standardna oprema i opcije
Veran svom imidžu tehnološkog automobila, nova modelska 2014. godina MiTo “Quadrifoglio Verde” nudi sve najbolje što je trenutno dostupno u oblasti informativno-zabavnog sistema i udobnosti. Dokaz za to je obimna standardna oprema koja uključuje automatski klima uređaj sa dve zone, tempomat, specijalnu kontrolnu tablu sa belom grafikom i “Quadrifoglio Verde” logoom, modelovani sportski volan sa belim štepovima i radio kontrolama (8 tastera), svetla za maglu, kočioni sistem “by Brembo” i električno podesivi retrovizori sa grejanjem, aluminijumska ploča na pragu sa Quadrifoglio Verde logoom, prednja sedišta sa lumbalnim podešavanjem (i sa podešavanjem visine).

Spojler i sportski zadnji branik, hromirane duple izduvne cevi, aluminijumske brunirane felne od 17 inča, spoljni “Quadrifoglio Verde” logo, obloga menjača sa dvostrukim belim i zelenim štepovima, ručica parkirne kočnice sa belim ukrštenim štepovima, brunirane kvake na vratima i okviri za prednja i zadnja svetla dolaze u standardnom paketu.

Štaviše, MiTo Quadrifoglio Verde, modelska 2014. godina, nudi novi UConnect sistem sa ekranom u boji osetljivim na dodir od 5", kao deo standardnog paketa i takođe je dostupan sa Tom Tom navigacionim sistemom. Sve što treba da uradite je da dodirnete ekran da preuzmete i slušate pravu muzika i putujete u ritmu roka. Nije slučajno da je od 2008. MiTo igrao glavnu ulogu u Alfa Romeo marketinškim kampanjama na koncertima, manifestacijama, DJ setovima, izložbama i elitnim događajima čiji je pokrovitelj bio ovaj brend.

Konačno, enterijer može biti opremljen Sabelt sedištima sa naslonom od karbonskih vlakana napravljenim uz pomoć inovativne RTM (oblikovanje ubrizgavanjem smole) tehnologije, koja kombinuje sjajnu mehaničku otpornosti sa manjim dimenzijama i lakoćom.  Alfa Romeo Logo se izdvaja u centralnom delu Alcantara ® materijala. Sve je ukrašeno novim belim i zelenim štepom koji naglašava majstorsku izradu proizvoda na kožnoj ručki poluge menjača i na volanu, koji dolazi sa kontrolama za radio uređaj.

Nov QV Line paket
Inspirisan novom Quadrifoglio Verde verzijom, nov “QV Line” paket će uskoro debitovati u Distinctive nivou opreme za sve motore sa izuzetkom motora 1.4, 70 KS.

”QV Line” MiTo će se prepoznavati po posebnom obeležju spolja, sportskim zadnjim branikom i prefinjenom bruniranom čeonomešetkom, kvakama na vratima, alu felne od 17 inča i okvirima za prednja i zadnja svetla. ”QV Line” paket će takođe uključivati i nov crni kožni upravljač sa kontrastnim beli štepom i crnom kožnom presvlakom za parkirne kočnice (sa belim štepom), glava i obloga menjača (sa belim i zelenim štepom).
Osim toga, kupac može da bira između 3 različite vrste sedišta sa belim i zelenim štepom koji odražavaju unutrašnje raspoloženje bilo kroz crnu tkaninu sa Alfa Romeo logoom (standardna oprema) ili, finom Frau kožnom presvlakom ili Sabelt sportskim presvlakama od karbonskih vlakana.

Asortiman Alfa Romeo MiTo 2014

Nova Quadrifoglio Verde verzija ukrašava MY 2014 Alfa Romeo MiTo asortiman predstavljen prošle godine i nastavlja da zadovoljava novu generaciju Alfa entuzijasta, klijentele uglavnom sačinjene od mladih ljudi koji sanjaju o kupovini bezbednog sportskog automobila jedinstvenog stila i sadržaja visoke tehnologije po razumnoj ceni.

Istovremeno, zbog fokusa na potrošnji goriva i emisiji štetnih gasova, kao i dinamičkom kvalitetu i kompaktnoj veličini, MiTo je postao atraktivan predlog i za stariju klijentelu u automobilskom svetu što, čini se, opravdava filosofiju “smanjivanja”.Trenutno, Alfa Romeo MiTo 2014 nudi 4 nivoa opreme u Italiji: Impression, Progression, Dinstinctive i Quadrifoglio Verde i 10 boja, uključujući novu Antracit sivu, kao i ekskluzivnu mat magnesio sivu dostupnu za Quadrifoglio Verde modele. MiTo potvrđuje svoju veliku mogućnost prilagođavanja time što nudi 8 različitih dizajna felni, od kojih su 4 dostupne sa ekskluzivnom bruniranom ili dijamantskom završnom obradom.

U zavisnosti od verzije, kupci mogu da biraju iz širokog spektra efikasnih, pouzdanih i ekoloških motora: 70 KS 1.4, 78 KS 1.4, nov 105 KS 0.9 turbo TvinAir, nov 140 KS Turbo benzinski MultiAir sa “Alfa TCT” automatskim menjačem i nov vrhunski 170 KS 1.4 Turbo MultiAir benzinski motor sa “Alfa TCT” automatskim menjačem. Ponuda se završava sa dva turbodizel motora (85 KS 1.3 JTDM i 120 KS 1.6 JTDM) i 120 KS 1.4 Turbo motorom sa dvostrukim napajanjem (benzin/ TNG) koji sjedinjuje sportski duh i poštovanje životne sredine.

Koji god nivo opreme ili motor da odaberemo,Alfa Romeo MiTo ima obilje sigurnosne opreme u standardnoj verziji: 7 vazdušnih jastuka, ESC, Hill Holder (Sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo), ABS, ASR, pomoć pri kočenju, MSR, CBC, Alfa K2 i Alfa Dinamičko upravljanje. Četiri paketa koji obuhvataju najpopularniju odatnu opremu i dodatke su na raspolaganju kako bi se dodatno prilagodileDistinctive verzije: Sport, Comfort i Lusso.

Quadrifoglio Verde: simbol italijanskih motornih trka od 1923

Ukratko, filozofija Alfa Romea koju izražava “Quadrifoglio Verde” se zasniva na stalnoj potrazi za savršenstvom prvo na takmičenjima, a zatim u proizvodenim vozilima. “Quadrifoglio” je postao simbol neraskidivo vezan za Alfa Romeo u 1923., kada je Ugo Sivocci odlučio da se trka u trci Targa Florio sa ovim simbolom na haubi svog “RL-a”, i kada je postigao prvu od deset pobeda ovog brenda u tom prestižnom takmičenju.

Pobeda daje pečat savršenomtakmičenju: 432 kilometara Madonìe Circuit-a (4 kruga od po 108 km) u proseku 59,040 km/h, brzina koja je bila neverovatna u to vreme, pre svega s obzirom na uslove i težinu staze.

Uspeh Alfa Romea je toliko jasan da su ostali vozači Alfa Romeo tima - Enzo Ferara, Antonio Askara i Đulio Ramponi - odlučili da usvoje talični “Quadrifoglio Verde” za sve druge trke. Od ovog trenutka, ”Quadrifoglio Verde” je postao simbol Alfa Romeo trkačkih automobila, a kasnije je takođe korišćen u posebnoj seriji proizvodnih modela kako bi se pokazao kontinuitet između Alfa “touring” automobila i onih koji su dizajnirani za takmičenje.

“Quadrifoglio Verde” je bio taj koji se izdvajao u odnosu na tamno crveni Brili Perijev “P2”, kada je on osvojio prvi “World Car Racing Championship” u Monci 1925., a to je bila prva od pet svetskih titula koje je Alfa Romeo osvojio. Krajem 1920-ih, “Quadrifoglio Verde” je bio taj po kome se na trkačkoj stazi razlikovao Alfa Romeo napravljen od strane matične kompanije u odnosu na Alfa Romeo sa konjem koji se propinje, kojim je upravljao “Scuderia Ferrari”.

Godine 1950. i 1951. Đuzepe “Nino” Farina i Huan Manuel Fanđo osvojili su prve dve titule Svetskog prvenstva Formule 1 sa Alfa Romeom 158 i 159, renomiranim “Alfettas”.“Quadrifoglio Verde” je 1960-ih godina korišćen za “ready-to-race” verziju “Đulije”, “TI Super”, a onda nekoliko decenija u kombinaciji sa  Autodelta svetlo plavim trouglom na modelima od “GTA” do “33” u vremenskom okviru koji se proteže do Svetskog prvenstva, na kojem su se pojavile “33 TT 12” i “33 SC 12” 1975. i 1977. godine. Trkačka aktivnost Alfa Romea se nastavlja 1980. godine.  Nakon što se vratio u F1 1980., uspesi u trkama za “touring” automobile su ponovljeni (“GTV 6 2.5”) sve do velike pobede u “DTM” (“Deutsche Tourenvagen Mesterschaft”) sa“155 V6 Ti” 1993. i dugog niza pobeda “156 Superturismo-a” (1998-2004) .

Od standardnih Alfa Romea, nekoliko njih nose “Quadrifoglio Verde” znak. To su modeli visokih performansi proizvedeni između 1960-ih i 1980-ih. Neki nose simbol na karoseriji, a ne pojavljuju se u zvaničnom imenu (“Đulija TI Super”, “Giulia Sprint GT Veloce “, “1750 GT Veloce” - koji je zapravo zlatni –  “Alfasud Sprint”). Drugi su nosili “Quadrifoglio” u svojim zvaničnim nazivima s početka osamdesetih, kao što su “Alfasud TI Quadrifoglio Verde”, “Sprint  Quadrifoglio Verde” različite verzije “33 Quadrifoglio Verde”, “75Quadrifoglio Verde” ( takođe sa SAD verzijom), Spider 2.0 “Quadrifoglio Verde”, “164 Quadrifoglio Verde”, i “145 Quadrifoglio Verde”.

“Quadrifoglio Verde” se vraća na MiTo 2008. a  2010. godine na Giulietta model, i to su novi modeli koji su zauzeli mesto u tradiciji najboljih Alfa Romeo automobila, oslanjajući se na nasleđe dinamičke performanse, bez kompromisa po pitanju efikasnosti, poštovanja životne sredine i udobnosti u svakodnevnojvožnji. Zahvaljujući svojim sportskim i bezbednosnim karakteristikama, “Quadrifoglio Verde” verzije MiTo-a i Giulietta  su odigrale svoju ulogu Zvaničnog Bezbednog Vozila u različitim sezonama SBK Superbike Svetskog šampionata. Alfa Romeo je njegov sponzor od 2007., deleći iste vrednosti sportskog duha, tehnologije i bezbednosti na najvišim nivoima.

Danas se on nalazi u novoj modelskoj 2014. godini. Oba modela nose legendarni “Quadrifoglio Verde” i na taj način obnavljaju autentičnu strast koju dele milioni poštovaoca širom sveta što je, u stvari, tajna brenda koji je napisao neke od najvažnijih stranica u automobilskoj industriji u toku više od jednog veka postojanja.

06 MAR 2014

Pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider na salonu u Ženevi

  • „Kabriolet“ evolucija nagrađivanog super auta Alfa Romea otkrivena u Ženevi
  • Pretpremijera je isprobavanje stila da bi se odabrali sadržaji koji će biti uključeni u standardnu proizvodnju planiranu za početak 2015. godine
  • Ekskluzivna troslojna sjajna karoserija ukombinovana sa tapaciranjem od kože vrhunskog kvaliteta
  • Centralno postavljen motor, pogon na zadnjim točkovima i koncept dvoseda
  • Krov na otvaranje u najčistijoj italijanskog tradiciji
  • Novi dvostepeni centralni izduvni sistem sa titajumskim i grafitnim auspuhom
  • Nova grafitna školjka farova
  • Nove posebne Pirelli gume i novi diferencirani prečnik (18-inčni i 19-inčni) naplataka od legure mašinski obrađenih iz aluminijumskog bloka
  • Ojačana konstrukcija koja je u skladu sa bezbednosnim standardima za kabriolete:povećanje težine svedeno na minimum uz upotrebu grafitnih stabilizator šipki, spojlera i prstena vetrobrana
  • Uzbudljivi učinak koji omogućuje 1750 turbo petrol četvorocilindarski motor i Alfa TCT automatski menjač:od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi.

140304 AR 4C Spider 06Pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider, kabriolet evolucije nagrađivanog kupea koji je lansiran prošle godine, debitovaće na 84. međunarodnom auto salonu u Ženevi.Okarakterisan posebnim detaljima i prepoznatljivom završnom obradom, pretpremijera je isprobavanje stila koji za cilj ima odabir sadržaja koji treba da budu uključeni u standardnu proizvodnju planiranu za početak sledeće godine. 

Modeli Spider su uvek zauzimali glavno mesto u baštini Alfa Romea zato što su najslobodniji i najemotivniji izraz automobilizma.Isti duh je izražen u pretpremijeri modela Alfa Romeo 4C Spider, prirodna evolucija duge istorije modela Spider Alfa Romea koja se fokusira na automobile sposobne za obezbede uzbuđenje, izvanredni doživljaj vožnje, upečatljiv dizajn i moćne, fleksibilne motore.Zbog ovoga, pretpremijera nasleđuje sve prepoznatljive pobedničke karakteristike Alfa Romeo 4C kupea, brendove moderne ikone koja predstavlja esenciju sportkog duha ugrađenog u „DNK Alfa Romea“: učinak, italijanski stil i tehnička nadmoć koje za cilj imaju maksimalni užitak u vožnji i potpunu bezbednost.

Spoljni stil 
Dizajniran od strane Centro Stile Alfa Romea, centralno postavljen motor pretpremijere sa dva sedišta i pogonom na zadnjim točkovima potvrđuje nadmoć brenda u ovom sektoru što se vidi iz nekih prepoznatljivih modela Spider, koji su među najlepšim u istoriji automobilskog sveta, kao što su Giulietta Spider iz 1950-ih ili mitski Duetto kojeg je poznatim učinio film Diplomac (1967), sve do zanosnog Alfa Romeo 8C Spider.Sada je red na modelu Alfa Romeo 4C Spider da zauzme poziciju projektujući tehnološke i emotivne vrednosti koje su deo baštine Alfa Romea za budućnost.

Posebna karakteristika pretpremijere je ekskluzivna troslojna sjajnobela karoserija koja, svojom dubinom i prelivanjem, oblikuje kola, naglašavajuči izvajane, fino obrađene površine.Preko ovog nepogrešivo elehantnog italijanskog „ruha“ postavljeno je upečatljivo platno pokretnog krova – najčistije italijanske tradicije – i grafitni prsten vetrobrana koji ima dvostruku ulogu konstrukcijske krutosti i aerodinamike, u skladu sa ekskluzivnom sintezom „funkcionalne lepote“ Alfa Romea.Potraga za potpuno novim stilskim rešenjima mogu se videti i u novim grafitnim školjkama farova, prepoznatljivim diferenciranim prečnikom (18-inčnim napred i 19-inčnim pozadi) naplataka od legure mašinski obrađenih iz aluminijumskog bloka i velikim posebnim Pirelli gumama.

Dizajn enterijera 
Osnovni dizajn i materijali odlikuju enterijer, koji je u potpunosti dizajniran i izgrađen zbog maksimalnog zadovoljstva u vožnji.Pre svega, u enterijeru se odmah ističu ugljenična vlakna, upotrebljena za izradu centralne ćelije, koja je potpuno vidljiva da bi pojačala osećaj jedinstva, tehnologije i male težine.Pored toga, da bi se dodatno poboljšao jedinstven kvalitet verzije spider, dizajneri Alfa Romea odabrali su posebno kožno tapaciranje koje je rezultat najbolje tradicije italijanske izrade.

Dimenzije i aerodinamika 
Pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider dugačka je priblično 4 metra i ima međuosovinski razmak manji od 2,4 metra:ove dimenzije s jedne strane naglašavaju kompaktne atribute automobila, a s druge strane naglašavaju njegovu pokretljivost.Zahvaljujući odličnom poslu dizajnera, automobil postiže maksimalne nivoe efikasnosti aerodinamike, beležeći negativni koeficijent aerodinamičke sile pritiska koja doprinosi postizanju bolje stabilnosti pri većim brzinama.Pored toga, zahvaljujući detaljnoj studijiaerodinamike, moguće je bilo smanjiti turbulenciju vazduha u putničkom odeljku kada je krov podignut, što čini vožnju udobnom čak i pri velikim brzinama.

Ojačana konstrukcija sa grafitnim elementima 
U odnosu na kupe, pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider ima veću težinu zbog konstrukcijskog ojačanja koje se zahteva zbog sigurnosnih propisa za vozila sa otvorenim krovom.Međutim, pošto je mala težina jedna od najjačih prednosti originalnog modela, dizajneri su uspešno ograničili ovo povećanje – od ukupno 60 kg – zahvaljujući upotrebi grafita za dodatne elemente, kao što su stabilizator šipke, spojleri i prsten vetrobrana.Zadnji prozor je takođe zamenjen sa nastavkom karoserije u kompozitnom laminatu u koji se smeštaju nasloni za glavu i stabilizator šipke.Mora se naglasiti da je kompozitni laminat male gustoće, samo 1,5 g/cm³, značajno lakši od čelika (~7.8 g/cm³) i aluminijuma (~2.7 g/cm³), i lakše se mehanički obrađuje.Pored toga, u poređenju sa aluminijumom, ne deformiše se pri manjim sudarima, i ekstremno je otporan na hemijske i atmosferske agense.Efikasno raspršuje zvuk, čime doprinosi akustičnoj udobnosti.

Novi titanijumski i grafitni izduvni sistem 
Pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider usvaja dvostepeni centralni izduvni sistem sa titanijumskim i grafitnim auspuhom koji je napravio Akrapovič, kompanija koja proizvodi izduvne sisteme za Moto GP, Superbike, Supersport, Motocross i Enduro.Među njegovim prepoznatljivim osobinama je električni ventil sa bežičnom tehnologijom:samo pritiskom na određeno dugme na komandnoj tabli potpuno otvara izduvni ventil, što doprinosi boljem učinku i daje automobilu moćan, nepogrešiv zvuk.

Odličan učinak sa novim „četvorocilindarskim“ 1750 Turbo Petrol Alfa TCT motorom 
Potvrđen je motor za kupe verziju:novi „četvorocilindarski“ 1750 Turbo Petrol motor koji obuhvata inovativni aluminijumski blok – što omogućuje uštedu od 22 kg – i posebne usisne i izduvne sisteme koji su optimizirani za još veće unapređenje sportskog izgleda auta.Pored toga, može se pohvaliti vrhunskim tehničkim rešenjima uključujući direktno ubrizgavanje goriva, dvostruko kontinuirano promenljivo podešavanje ventila, turbopunjač i revolucionarni sistem za kontrolu ispiranja koji uklanja efekat zaostajanja snage kod turbomotora.Motor 1750 Turbo Petrol uparen je sa inovativnim Alfa TCT automatskim dvostrukim menjačem sa suvim kvačilom, što je jedinstveno merilo u njegovim segmentima zbog ograničene težine i ekstremne brzine aktivacije.Brzine se takođe mogu menjati i u sekvencijalnom režimu uz upotrebu „shift paddle“ ručki koje se nalaze iza volana.Sa ovom opremom, pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider osigurava čak i najprofesionalnijem vozaču izvanredan učinak i osećaj:od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi, maksimalna brzina koja je više od 250 km/h, pored izvanrednog usporavanja i vršnog bočnog ubrzanja.Sve se ovo postiže i sa izbalansiranom raspodelom težine, sa 40% na prednjoj osovini i 60% na zadnjoj.

Konačno, kao sve najnovije generacije Alfa Romeo, i pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider opremljena je sa DNK selektorom.Ovaj uređaj dozvoljava vozaču da promeni temperament kola da bi se prilagodio uslovima kojima je izložen u datom momentu.Pored tri podešavanja koja su dostupna do današnjeg dana – Dynamic, Neutral i All Weather - uređaj koji je napravljen za Alfa Romeo superauto ima i četvrti režim:„Race“, dizajniran da dodatno poboljša vozačko iskustvo na putu.

Upravljanje 
Pored njegovog apsolutnog učinka, upravljanje pretpremijerom modela Alfa Romeo 4C Spider čini ga jedinstvenim.Možete potpuno uživati u kolima u svim situacijama, a ne samo tokom ekstremne upotrebe na putu, zahvaljujući osećaju i lakoj vožnji na vrhunskim nivoima.Napredni sistem kontrole napravljen je za Alfa Romeo kabriolet, zajedno sa sportskim vešanjima – prednje preklopljene viljuškaste spone napred i unapređeno Makferson pozadi sistem za kočenje sa diskom sa samoventilacijom, gume sa različitim prečnicima i direktnim upravljanjem.