« »
06 MAR 2014 Pretpremijera modela Alfa Romeo 4C Spider na salonu u Ženevi „Kabriolet“ ...
05 MAR 2014 “Quadrifoglio Verde” se vratio na nove verzije Alfa Romeo Giulietta i MiTo ...
22 OCT 2013 Alfa Romeo Giulietta i MiTo modeli za 2014. godinu: Strast je ponovo rasplamsana ...
05 MAR 2014

“Quadrifoglio Verde” se vratio na nove verzije Alfa Romeo Giulietta i MiTo

  • Legendarni “Quadrifoglio Verde” po kome su od 1923. prepoznavani Alfa Romeo automobili vrhunskih performansi ponovo se nalazi na novim verzijama
  • Giulietta slavi 60. rođendan sa novim “Quadrifoglio Verde” znakom
  • Kao pravi izraz DNA Alfa Romea, ovaj automobil označava debi novog 1750 Turbo benzinskog motora od 240 KS sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom
  • Najsavremeniji “Alfa TCT” 6 stepeni menjač opremljen sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom
  • To je isti motor/sistem prenosa kao kod Alfa Romeo 4C superautomobila
  • Vodeći model Giulietta može da premaši 240 km/h, i ubrza od 0 do 100 km/h za samo 6,6 sekundi
  • Nov usisni sistem koji naglašava tipičan bogat zvuk motora kod Alfa Romea
  • Nov volan, novi instrumenti sa odgovarajućom grafikom i QL logoom, novim kožnim i sportskim Alcantara sedištima sa ugrađenim naslonom za glavu
  • Nova mat Magnesio siva boja karoserije napravljena posebno za specijalnu seriju, “Launch Edition”, proizvedenu u ograničenoj seriji od samo 500 vozila. Takođe dostupan u Alfa crvenoj i Competizione crvenoj boji (trostruki sloj)
  • MiTo “Quadrifoglio Verde” ima TCT 170 KS 1.4 MultiAir turbo benzinski motor sa 230 Nm obrtnog momenta pri 2500 obrtaja
  • Sportski kompakt dostiže maksimalnu brzinu od 219 km/h, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7,3 sekunde
  • Emisija CO2 iznosi 124 g/km a potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu je 5,4 l/100 km
  • Zadnji spojler i nova brunirana oplata retrovizora, čeona rešetka, ručke vrata, okviri farova i alu felne sa crvenim kočionim čeljustima od 17" daju agresivan izgled novom MiTo “Quadrifoglio Verde”
  • Nova verzija takođe ekskluzivno ističe novu mat Magnesio sivu boju za karoseriju
  • Crna kožna presvlaka sa kontrastnim štepom za volan, parking kočnicu i menjač, novi instrumenti sa QV logoom, Competizione kontrolna tabla sa “karbonskim” izgledom i nove posebne patosnice

140227 AR 01Nova Giulietta i MiTo QuadrifoglioVerde” izdanja su imali svoju svetsku premijeru na Salonu automobila u Ženevi. Ova dva nedavno redizajnirana modela će i dalje ostavljati trag u svojim tržišnim segmentima savršenom alhemijom suštinskog stila, kompaktnih i moćnih motora, pravim odnosom snage i težine i “čistim Alfa Romeo” tehnološkim karakteristikama, a sve u cilju povećanja zadovoljstva u vožnji.

Dva nova modela visokih performansi su u sinhronizaciju sa fascinantnim 4C. Alfa Romeo 4C je moderna ikona brenda i predstavlja suštinski sportski duh koji je ugrađen u “Alfa Romeo DNA”: performanse i tehnička izvrsnost za maksimalno uživanje u vožnji u kombinaciji sa stilom od kojeg zastaje dah.

Istovremeno, dva nova vozila odaju priznanje legendarnoj istoriji “Quadrifoglio Verde”: od 1923. ovaj simbol je bio povezivan sa vrhunskim automobilima koje je proizvodio Alfa Romeo. Quadrifoglio Verde se nije pojavio samo na mnogim automobilima koji su krasili svetske trkačke staze, već i na brojnim specijalnim modelima.

Prvi Alfa Romeo automobil koji je nosio Quadrifoglio Verde je bio “RL” koga je vozio Ugo Sivoki koji je osvojio prvo mesto u trci Targa Florio 1923. Od tada, svi Alfa trkački automobili su nosili ovaj amblem za sreću, i on je postao znak prepoznavanja u čitavom svetu. Od 1960. ovaj simbol je takođe počeo da se pojavljuje na Alfa Romeo putničkim automobilima.

“Quadrifoglio Verde” verzije MiTo-a i Giulietta su zauzela mesto u tradiciji najboljih Alfa Romeo automobila, oslanjajući se na nasleđe dinamičke performanse, bez kompromisa po pitanju efikasnosti, poštovanja životne sredine i udobnosti u svakodnevnoj vožnji. Alfa Romeo automobili su uvek bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više, koji prevazilazi koncept “korisnog prevoznog sredstva”i postaje istinsko “uzbuđenje”.

Giulietta slavi 60. rođendan sa novim “Quadrifoglio Verde”
Kako bi proslavila svoj 60. rođendan, Giulietta je sada takođe dostupna u novoj verziji Quadrifoglio Verde, što je pravi izraz Alfa Romeovog DNA.
U odnosu na druge verzije u ovom rangu,novaGiuliettaQuadrifoglio Verde karakteriše odlučan izgled i jak lični izraz. Pored toga, ona ima ekskluzivan motor koji je nasledila od Alfa Romeo 4C superautomobila: novi 1750 Turbo benzinski motora od 240 KS sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom u kombinaciji sa najsavremenijim “Alfa TCT” 6 -stepenim menjačem koji je opremljen sa sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom.

Da bi obeležili lansiranje, Alfa Romeo će predstaviti specijalnu “Launch Edition”Giulietta Quadrifoglio Verde u ograničenoj seriji od samo 500 vozila sa specifičnim komponentama kao što su: karbonski spojler i oplate retrovizora, prednji i zadnjibranici, sportski bočnipragovi i Alu felne od 18 inča sa pet otvora i sjajnim Antracit izgledom. Giulietta Quadrifoglio Verde “Launch edition” će biti dostupna u Alfa crvenoj ili Competizione crvenoj boji (trostruki sloj) pored ekskluzivne mat Magnesio sive boje.

Spoljašnost
Spolja, automobil se izdvaja po vožnji koja je tipična za pravi sportski automobili i po legendarnom “Quadrifoglio Verde”amblemu koji se nalazi na levom bočnom panelu, pored pokazivača pravca. Osim toga, nov Quadrifoglio Verde se dodatno izdvaja unutar Giulietta opsega po sjajnom “antracit”izgleduoplate retrovizora, čeonoj rešetki, ručkama na vratima i okvirima za svetla za maglu.
Agresivan izgled nove verzije je naglašen posebnim velikim izduvnim cevima i alu felnama od 17 ili 18 inča pod kojima je kočioni sistem “by Brembo” sa 4 - klipnim fiksnim crvenim kočionim čeljustima i velikim diskovima od 320 milimetara.

Enterijer
Kako bi se predstavio krajnji izraz italijanskog stila posebna pažnja je posvećena detaljima i izabrani su visoko kvalitetni materijali. Konkretno, ističe se crni sportski aranžman i on je dodatno unapređen novim instrumentima sa QV logoom, novim kožnim i Alcantara sportskim sedištima sa ugrađenim naslonima za glavu. Novmodelovan volan sa kožnom ivicom i kontrastnim belim štepom se isporučuje kao standard. Obloga menjača i ručica ručne kočnice su obložene kožom sa belim i zelene štepom. Aluminijumske sportske pedale, crn krov i posebne patosnice daju završni izgled enterijera nove verzije.

Motor i menjač
Posle njegove ugradnje u Alfa Romeo 4C, najbolji motor u ovom rangu je sada ugrađen u novu GiuliettaQuadrifoglio Verde: nov 1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom sa 240 KS pri 6000 obrtaja, ima odličan specifičan obrtni momenat i vrednosti snage za svoju kategoriju, i to: 194 Nm/l i 135 KS/l. Izvanrednu elastičnost i sportski duh daje 340 Nm maksimalni obrtni moment koji ostaje stabilan između 2100 i 4000 obrtaja, ali je već 80 % raspoloživ na samo 1800 obrtaja.

1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem od 240 KS uvodi inovativni aluminijumski blok i posebne usisne i izduvne sisteme koji su optimizovani da dodatno poboljšaju privlačni sportski izgled automobila. Pored toga, on poseduje najsavremenija tehnička rešenja uključujući direktno ubrizgavanje goriva, dvostruko kontinuirano varijabilno vreme otvaranja ventila, turbo punjač i revolucionarni sistem kontrole koji rešava problem zaostajanja u nadpunjenju.

Novi 1750 Turbo benzinski motor je uparen sa najsavremenijim “Alfa TCT” 6 -stepenim menjačem koji je opremljen sistemom prenosa sa duplim suvim kvačilom u kombinaciji koja pruža praktičnost automatskog menjača i odziv sekvencijalnog menjanja brzina. Preciznije, sistem prenosa radi ili u potpuno automatskom ili sekvencijalnom režimu.Pozicije “gore i dole” na preciznoj i ergonomskoj ručici menjača vozač kontroliše ručno, i on takođe može da ga kombinuje sa “lopaticama za promenu brzina” na upravljaču. Vozač može i da prilagodi karakter svog automobila koristeći Alfa DNA selektor vožnje kako bi poboljšao udobnost, performanse, bezbednost i efikasnost.

Performanse
Sa ovim motorom, vodeći model može da pređe 240 km/h ubrza i od 0 do 100 km/h za samo 6,6 sekundi, što je 2 desetine sekundi manje nego prethodna verzija sa ručnim menjačem. Osećaj u vožnji je dodatno poboljšan impozantnimzvukom koji stvara nova usisna jedinica za gorivopovećavajući niske frekvencije i tipičan urlik motora Alfa Romea.

Ovaj impresivan nivo performansi je postignut uz minimalan uticaj na životnu sredinu: zahvaljujući sistemima višestruke kontroleubrizgavanja i naprednim sistemima protiv trenja i gubitka energije, emisija “Quadrifoglio Verde” verzije ispunjava stroge zahteve Euro 6 standarda.Amblem koji ukazuje na vrhunske performanse se može tako ponovotumačitiu modernom duhu, u kombinaciji krajnjeg zadovoljstva u vožnji sa većom svešću o očuvanju životne sredine za ekološki savestan i održiv sportski duh.

Standardna oprema i informativno-zabavni sistem
Pored ovih izuzetnih dinamičkih kvaliteta i odnosa performanse/potrošnja, Alfa Romeo Quadrifoglio Verde dolazi sa neviđenim nizom standardne opreme. To podrazumeva: nova kožna i Alcantara sportska sedišta, specifične instrumente sa QV logoom, volan sa kožnom ivicom i belim šavovima, “Quadrifoglio Verde” spoljni logotip, prednji farovi sa crnomzavršnicom, zatamnjena zadnjastakla, sportskovešanje, bočni pragovi, kočioni sistem “by Brembo”, aluminijumske sportske pedale, posebne patosnice sa Quadrifoglio Verde logotipom i sportski elementi sa posebnom sjajnom “antracit”završnicom (oplate rerovizora, ručke vrata, čeona rešetka i okviri svetla za maglu).

Među mnogim elementima koji su dodati u model Giulietta počev od modelske2014. godine, a zatim prošireni na verziju Quadrifoglio Verde tu je nov Uconnect multimedijalni uređaj sa ekranom od 5" ili 6.5" osetljivim na dodir, ugrađenim u instrument tablu. Obe verzije dolaze u kompletu sa Bluetooth interfejsom, Aux-in priključakom, USB ulazom i glasovnim komandama. Šta više, uređaj od 6.5" ima takođe satelitski navigacioni sistem sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive, naprednim usmeravanjem na putu i funkcijom “Glasovnog unosa destinacije u jednom koraku” za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Oba sistema su razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: Harman i Here Auto za UConnect 6.5" i Continental za UConnect 5".

Nov QV Line paket
Pošto je Quadrofoglio Verde lansiran, Giulietta je dobila “QV Line” paket. Na ovaj način je“Quadrifoglio Verde” duh takođe postao dostupan u Distinctive i Exclusive nivoima opreme sa drugim motorima (sa izuzetkom 1.4 Turbo benzinskog motora sa 105 KS i 1.4 turbo benzinskog TNG motora sa 120 ks).

The “QV Line”Giulietta se prepoznaje po posebnom obeležju spolja i vožnji koja je tipična za pravi sportski automobil, kočionom sistemu “by Brembo”, prednjim farovima sa crnomzavršnicom, zatamnjenim zadnjim staklima, bočnim pragovima i sportskim elemetima sa specijalnom sjajnom “antracit” završnicom za oplate retrovizora, ručke vrata, čeonurešetku i okvire svetala za maglu. Isti sportski osećaj se može doživeti unutar vozila, što dokazuje crna instrument tabla, aluminijumske sportske pedale, kožne i Alcantara presvlake za sportska sedišta, volan sa belim šavovima i pločicom na pragovima vrata sa Quadrifoglio Verde logoom.

Giulietta 2014 inov 175 KS TCT 2.0 JTD motor
Nova Quadrifoglio Verde verzija nastavlja niz važnih noviteta koji su nedavno uvedeni u Alfa Romeo Giulietta modelsku2014. Godinu. Ova dva modela nedavno redizajnirana će i dalje da ostavljati trag u svojim tržišnim segmentima pokazujući da “moćno” nije u suprotnosti sa “efikasno”, “elegantno” može takođe biti “udobno” i “kompaktno” može biti i“zabavno”.

Čak i je i stil obnovljen dosad neviđenom čeonom rešetkom, novim hromiranim okvirom svetala za maglu i felnama od 16, 17 i 18 inča. Opseg boja je sad širi uz dodate tri nove boje karoserije: Moonlight bisernu, Anodizzato plavu i bronzanu. Nove karakteristike se mogu naći i u enterijeru, poput presvučenog volana i sedišta i posebne obrade kontrolne table, panela vrata i ručki.

U zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje, nov model Giulietta  za 2014. godinu danas se sastoji od 5 nivoa opreme – Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i nov Quadrifoglio Verde  - i 7 motora, uključujući nov 2.0 JTDM motor od 2 l i 150 ks, 2.0 JTDM turbodizel motor od 2 l i 175 KS (sa TCT automatskim menjačem ), moćan 1750 turbo benzinski motor od 240 KS koji se isključivo ugrađuje u verziju Quadrifoglio Verde . 1.6 JTDM turbodizel motor od 205 KS,1.4 Turbo Benzin od 105 KS i 1.4 Turbo benzinski motori od 120 KS zajedno sa HP 1.4 MultiAir motorom od 170 KS (takođe dostupan sa Alfa TCT automatskim menjačem ) i 1.4 Turbo benzinskim motoromod 120 KS za dve vrste goriva (TNG i benzin) upotpunjuju ovu ponudu.

Među najvažnijim novitetima u 2014., tu jenovi 2.0 JTDM motor od 170 KSsa Alfa TCT menjačem. Ovo rešenje nudi tipične prednosti turbodizel motora, kao i komfor koji automatski menjač sam po sebi može da ponudi. Posle nekolikonedelja prodaje,Giulietta 2.0 JTDM sa 175 KS i TCT menjačemje prikazana po prvi put na84. Međunarodnom salonu automobila u Ženevi.

Nov turbodizel motor je opremljen najnovijom generacijom MultiJet sistem za ubrizgavanje koji omogućava optimizovano sagorevanje u svim uslovima rada motora istovremeno obezbeđujući značajno smanjenje buke i potrošnje goriva.

Korišćenje malih turbo punjača znači postizanje visokog obrtnog momenta pri niskom broju obrtaja (350 Nm pri 1750 obrtaja) i maksimalnu fleksibilnost u toku rada. I to nije sve. Sa ovim motorom,Alfa Romeo Giulietta garantuje izuzetne performanse: najveću brzinu od 219 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,8 sekundi, potrošnju goriva od 4,4/100 km i 116 g/km CO2 u kombinovanom ciklusu.

Osnovna karakteristika 2.0 JTDM motoraod 2l  je bez sumnje najnovija generacija Common Rail Sistema za ubrizgavanje koji koristi inovativne brizgaljke koje su u stanju da kontrolišu količinu dizela koja se ubrizgava u komoru za sagorevanje sa najvećom preciznošću i  brzim i fleksibilnim redosledom ubrizgavanja zahvaljujući balansiranom hidrauličnom servo ventilu.

Preciznije, sa ovim brizgaljkama moguće je ostvariti čak osam ciklusa ubrizgavanja po hodu, kao i kombinacije sa strategijama koje se fokusiraju na optimizaciju predpaljenja smeše, kao što je Injection Rate Shaping (IRS) sistem koji obuhvata dva uzastopna ubrizgavanja u toliko malom vremenskom razmaku jedan od drugog da dolazi do kontinualnog i moduliranog snabdevanja cilindara gorivom.Ovom metodom se poboljšava proces sagorevanja, sve u korist tišeg rada i smanjenoj emisiji čestica gareži i azot-oksida (NOx). Osim toga, nov sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji jer brizgaljke imaju jednostavniju strukturu.

Novi MiTo “Quadrifoglio Verde”
Novi MiTo “Quadrifoglio Verde” predstavlja dinamičnu dušu kompaktnih automobila. On je osvojio one evropske kupce koji su osetljivi na italijanski stil i na tehničko savršenstvo koji pružaju zadovoljstvo u vožnji uz potpunu bezbednosti.

Spoljašnjost
MiTo “Quadrifoglio Verde” se prepoznaje po sportskom izgledu koga karakteriše zadnji spojler, sportski branik sa ekstraktorom pored nove brunirane oplate retrovizora, čeona rešetka, ručke vrata, okviri za prednje i zadnje farove i alu felne od 17 inča sa crvenim kočnionim čeljustima. Nova mat Magnesio siva boja karoserije posebno napravljena za MiTo Quadrifoglio Verde pojačava agresivan dizajn ovog sportskog kompakta i naglašava “Quadrifoglio Verde” logo koji se nalazi ispod pokazivača pravca.

Enterijer
Crni enterijer prati spoljašnji stil i istovremeno ističe niz noviteta koji naglašavaju sportski i dinamičan duh ovog modela. To se vidi u novom modelovanom kožnom volanu sa kontrastnim beli štepom, novim instrumentima sa QV logoom, Competizione kontrolnoj tabli sa “karbonskim” izgledom i novim specijalnim patosnicama. Unutra, crna koža prekriva ručicu ručne kočnice (sa belim šavovima), glavu i oblogu menjača i (sa ​​belim i zelenim šavovima).

Motor i menjač
Motor je srce i istovremeno pravi izvor snage svakog modela Alfa Romeo. I novi MiTo Quadrifoglio Verde nije izuzetak. U pogledu sportskog dizajna i snažnog izraza, automobil uvodi nov 1.4 MultiAir turbo benzinski motor koji u kombinaciji sa 6-stepenim menjačem i novom generacijom “Alfa TCT” duplog suvog kvačila razvija 170 KS pri 5500 obrtaja, maksimalnoj brzini i maksimalnom obrtnom momentu od 230 Nm pri 2500 obrtaja (povećava na 250 Nm pri 2500 obrtaja u sportskom režimu).

Najvažnija karakteristika ove verzije motora je izuzetan odnos težina/snaga, koji je uvek bio jedan od ključnih faktora za uspeh Alfa Romeo putničkih i sportskih automobila.
Želja da bude ispred svog vremena je kodirana u DNA Alfa Romeo MiTo-a i potvrđuje se novim motorom: pored toga što je prvi automobil koji nudi revolucionarni MultiAir motor, sada je prvi automobil u Italiji koji  nudi Alfa “TCT” automatski menjač sledeće generacije sa 135 KS 1.4 MultiAir Turbo motorom (dobio je nagradu za Najbolji novi motor 2011. godine od strane žirija sačinjenog od međunarodnih stručnjaka) i Start&Stop sistem.

Srce MultiAir-a je nov sistem upravljanja elektro ventilom koji smanjuje potrošnju goriva tako što kontroliše vazduh direktno preko usisnih ventila (bez korišćenja ventila za dovod goriva) i takođe smanjuje emisiju štetnih gasova (preko kontrole sagorevanja). Kao što i priliči nosiocu ​​koncepta “smanjivanja”, MultiAir je svestrana tehnologija koja se lako primenjuje na svim benzinskim motorima. Primeri uključuju novi 0.9 TwinAir motor sa 105 KS koji je nedavno uveden na novom modelu MiTo 2014.

Performanse
Najbolji sportski model Alfa Romeo MiTO nudi odlične performanse. On dostiže maksimalnu brzinu od 219 km/h, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 7.3 sekundi sa smanjenom emisijom štetnih gasova i potrošnjom goriva. U kombinovanom ciklusu, ove vrednosti su 5,4 l/100 km i 124 g/km CO2 emisije. U odnosu na prethodni Quadrifoglio Verde, i CO2 emisija
(-11 %) i potrošnja goriva (-10 %) su poboljšani.Da ne pominjemo činjenicu da se Alfa Romeo energetske jedinice razlikuju po svom jasnom Alfa Romeo zvuku koji naglašava jedinstvenu prirodu automobila, a potpuno u skladu sa ograničenjima i aspektima zaštite životne sredine.

Standardna oprema i opcije
Veran svom imidžu tehnološkog automobila, nova modelska 2014. godina MiTo “Quadrifoglio Verde” nudi sve najbolje što je trenutno dostupno u oblasti informativno-zabavnog sistema i udobnosti. Dokaz za to je obimna standardna oprema koja uključuje automatski klima uređaj sa dve zone, tempomat, specijalnu kontrolnu tablu sa belom grafikom i “Quadrifoglio Verde” logoom, modelovani sportski volan sa belim štepovima i radio kontrolama (8 tastera), svetla za maglu, kočioni sistem “by Brembo” i električno podesivi retrovizori sa grejanjem, aluminijumska ploča na pragu sa Quadrifoglio Verde logoom, prednja sedišta sa lumbalnim podešavanjem (i sa podešavanjem visine).

Spojler i sportski zadnji branik, hromirane duple izduvne cevi, aluminijumske brunirane felne od 17 inča, spoljni “Quadrifoglio Verde” logo, obloga menjača sa dvostrukim belim i zelenim štepovima, ručica parkirne kočnice sa belim ukrštenim štepovima, brunirane kvake na vratima i okviri za prednja i zadnja svetla dolaze u standardnom paketu.

Štaviše, MiTo Quadrifoglio Verde, modelska 2014. godina, nudi novi UConnect sistem sa ekranom u boji osetljivim na dodir od 5", kao deo standardnog paketa i takođe je dostupan sa Tom Tom navigacionim sistemom. Sve što treba da uradite je da dodirnete ekran da preuzmete i slušate pravu muzika i putujete u ritmu roka. Nije slučajno da je od 2008. MiTo igrao glavnu ulogu u Alfa Romeo marketinškim kampanjama na koncertima, manifestacijama, DJ setovima, izložbama i elitnim događajima čiji je pokrovitelj bio ovaj brend.

Konačno, enterijer može biti opremljen Sabelt sedištima sa naslonom od karbonskih vlakana napravljenim uz pomoć inovativne RTM (oblikovanje ubrizgavanjem smole) tehnologije, koja kombinuje sjajnu mehaničku otpornosti sa manjim dimenzijama i lakoćom.  Alfa Romeo Logo se izdvaja u centralnom delu Alcantara ® materijala. Sve je ukrašeno novim belim i zelenim štepom koji naglašava majstorsku izradu proizvoda na kožnoj ručki poluge menjača i na volanu, koji dolazi sa kontrolama za radio uređaj.

Nov QV Line paket
Inspirisan novom Quadrifoglio Verde verzijom, nov “QV Line” paket će uskoro debitovati u Distinctive nivou opreme za sve motore sa izuzetkom motora 1.4, 70 KS.

”QV Line” MiTo će se prepoznavati po posebnom obeležju spolja, sportskim zadnjim branikom i prefinjenom bruniranom čeonomešetkom, kvakama na vratima, alu felne od 17 inča i okvirima za prednja i zadnja svetla. ”QV Line” paket će takođe uključivati i nov crni kožni upravljač sa kontrastnim beli štepom i crnom kožnom presvlakom za parkirne kočnice (sa belim štepom), glava i obloga menjača (sa belim i zelenim štepom).
Osim toga, kupac može da bira između 3 različite vrste sedišta sa belim i zelenim štepom koji odražavaju unutrašnje raspoloženje bilo kroz crnu tkaninu sa Alfa Romeo logoom (standardna oprema) ili, finom Frau kožnom presvlakom ili Sabelt sportskim presvlakama od karbonskih vlakana.

Asortiman Alfa Romeo MiTo 2014

Nova Quadrifoglio Verde verzija ukrašava MY 2014 Alfa Romeo MiTo asortiman predstavljen prošle godine i nastavlja da zadovoljava novu generaciju Alfa entuzijasta, klijentele uglavnom sačinjene od mladih ljudi koji sanjaju o kupovini bezbednog sportskog automobila jedinstvenog stila i sadržaja visoke tehnologije po razumnoj ceni.

Istovremeno, zbog fokusa na potrošnji goriva i emisiji štetnih gasova, kao i dinamičkom kvalitetu i kompaktnoj veličini, MiTo je postao atraktivan predlog i za stariju klijentelu u automobilskom svetu što, čini se, opravdava filosofiju “smanjivanja”.Trenutno, Alfa Romeo MiTo 2014 nudi 4 nivoa opreme u Italiji: Impression, Progression, Dinstinctive i Quadrifoglio Verde i 10 boja, uključujući novu Antracit sivu, kao i ekskluzivnu mat magnesio sivu dostupnu za Quadrifoglio Verde modele. MiTo potvrđuje svoju veliku mogućnost prilagođavanja time što nudi 8 različitih dizajna felni, od kojih su 4 dostupne sa ekskluzivnom bruniranom ili dijamantskom završnom obradom.

U zavisnosti od verzije, kupci mogu da biraju iz širokog spektra efikasnih, pouzdanih i ekoloških motora: 70 KS 1.4, 78 KS 1.4, nov 105 KS 0.9 turbo TvinAir, nov 140 KS Turbo benzinski MultiAir sa “Alfa TCT” automatskim menjačem i nov vrhunski 170 KS 1.4 Turbo MultiAir benzinski motor sa “Alfa TCT” automatskim menjačem. Ponuda se završava sa dva turbodizel motora (85 KS 1.3 JTDM i 120 KS 1.6 JTDM) i 120 KS 1.4 Turbo motorom sa dvostrukim napajanjem (benzin/ TNG) koji sjedinjuje sportski duh i poštovanje životne sredine.

Koji god nivo opreme ili motor da odaberemo,Alfa Romeo MiTo ima obilje sigurnosne opreme u standardnoj verziji: 7 vazdušnih jastuka, ESC, Hill Holder (Sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo), ABS, ASR, pomoć pri kočenju, MSR, CBC, Alfa K2 i Alfa Dinamičko upravljanje. Četiri paketa koji obuhvataju najpopularniju odatnu opremu i dodatke su na raspolaganju kako bi se dodatno prilagodileDistinctive verzije: Sport, Comfort i Lusso.

Quadrifoglio Verde: simbol italijanskih motornih trka od 1923

Ukratko, filozofija Alfa Romea koju izražava “Quadrifoglio Verde” se zasniva na stalnoj potrazi za savršenstvom prvo na takmičenjima, a zatim u proizvodenim vozilima. “Quadrifoglio” je postao simbol neraskidivo vezan za Alfa Romeo u 1923., kada je Ugo Sivocci odlučio da se trka u trci Targa Florio sa ovim simbolom na haubi svog “RL-a”, i kada je postigao prvu od deset pobeda ovog brenda u tom prestižnom takmičenju.

Pobeda daje pečat savršenomtakmičenju: 432 kilometara Madonìe Circuit-a (4 kruga od po 108 km) u proseku 59,040 km/h, brzina koja je bila neverovatna u to vreme, pre svega s obzirom na uslove i težinu staze.

Uspeh Alfa Romea je toliko jasan da su ostali vozači Alfa Romeo tima - Enzo Ferara, Antonio Askara i Đulio Ramponi - odlučili da usvoje talični “Quadrifoglio Verde” za sve druge trke. Od ovog trenutka, ”Quadrifoglio Verde” je postao simbol Alfa Romeo trkačkih automobila, a kasnije je takođe korišćen u posebnoj seriji proizvodnih modela kako bi se pokazao kontinuitet između Alfa “touring” automobila i onih koji su dizajnirani za takmičenje.

“Quadrifoglio Verde” je bio taj koji se izdvajao u odnosu na tamno crveni Brili Perijev “P2”, kada je on osvojio prvi “World Car Racing Championship” u Monci 1925., a to je bila prva od pet svetskih titula koje je Alfa Romeo osvojio. Krajem 1920-ih, “Quadrifoglio Verde” je bio taj po kome se na trkačkoj stazi razlikovao Alfa Romeo napravljen od strane matične kompanije u odnosu na Alfa Romeo sa konjem koji se propinje, kojim je upravljao “Scuderia Ferrari”.

Godine 1950. i 1951. Đuzepe “Nino” Farina i Huan Manuel Fanđo osvojili su prve dve titule Svetskog prvenstva Formule 1 sa Alfa Romeom 158 i 159, renomiranim “Alfettas”.“Quadrifoglio Verde” je 1960-ih godina korišćen za “ready-to-race” verziju “Đulije”, “TI Super”, a onda nekoliko decenija u kombinaciji sa  Autodelta svetlo plavim trouglom na modelima od “GTA” do “33” u vremenskom okviru koji se proteže do Svetskog prvenstva, na kojem su se pojavile “33 TT 12” i “33 SC 12” 1975. i 1977. godine. Trkačka aktivnost Alfa Romea se nastavlja 1980. godine.  Nakon što se vratio u F1 1980., uspesi u trkama za “touring” automobile su ponovljeni (“GTV 6 2.5”) sve do velike pobede u “DTM” (“Deutsche Tourenvagen Mesterschaft”) sa“155 V6 Ti” 1993. i dugog niza pobeda “156 Superturismo-a” (1998-2004) .

Od standardnih Alfa Romea, nekoliko njih nose “Quadrifoglio Verde” znak. To su modeli visokih performansi proizvedeni između 1960-ih i 1980-ih. Neki nose simbol na karoseriji, a ne pojavljuju se u zvaničnom imenu (“Đulija TI Super”, “Giulia Sprint GT Veloce “, “1750 GT Veloce” - koji je zapravo zlatni –  “Alfasud Sprint”). Drugi su nosili “Quadrifoglio” u svojim zvaničnim nazivima s početka osamdesetih, kao što su “Alfasud TI Quadrifoglio Verde”, “Sprint  Quadrifoglio Verde” različite verzije “33 Quadrifoglio Verde”, “75Quadrifoglio Verde” ( takođe sa SAD verzijom), Spider 2.0 “Quadrifoglio Verde”, “164 Quadrifoglio Verde”, i “145 Quadrifoglio Verde”.

“Quadrifoglio Verde” se vraća na MiTo 2008. a  2010. godine na Giulietta model, i to su novi modeli koji su zauzeli mesto u tradiciji najboljih Alfa Romeo automobila, oslanjajući se na nasleđe dinamičke performanse, bez kompromisa po pitanju efikasnosti, poštovanja životne sredine i udobnosti u svakodnevnojvožnji. Zahvaljujući svojim sportskim i bezbednosnim karakteristikama, “Quadrifoglio Verde” verzije MiTo-a i Giulietta  su odigrale svoju ulogu Zvaničnog Bezbednog Vozila u različitim sezonama SBK Superbike Svetskog šampionata. Alfa Romeo je njegov sponzor od 2007., deleći iste vrednosti sportskog duha, tehnologije i bezbednosti na najvišim nivoima.

Danas se on nalazi u novoj modelskoj 2014. godini. Oba modela nose legendarni “Quadrifoglio Verde” i na taj način obnavljaju autentičnu strast koju dele milioni poštovaoca širom sveta što je, u stvari, tajna brenda koji je napisao neke od najvažnijih stranica u automobilskoj industriji u toku više od jednog veka postojanja.