DIZAJN

Nova Giulia predstavlja rezultat 106 godina posvećenih izradi remek-dela u automobilskoj industriji.

Spoljašnji deo karoserije predstavlja veličanstvenu evoluciju tipičnog dizajna Alfa Romea i u smislu tehnologije i u smislu stila. Legendarni „trokraki volan“ mami sve obožavatelje ovog brenda. Oblik slova V i snažne linije šalju jasnu poruku i naglašavaju snagu koja se krije u njenoj karoseriji. Njen profil predstavlja snagu u pokretu. Svako rešenje vođeno je jednostavnošću, ravnotežom i skladom.

ENTERIJER

Vozačko mesto nove Giulia-e koncipirano je tako da smesti vozača u središte svih njenih ergonomskih karakteristika. Skladna i nevidljiva linija koja spaja čoveka i mašinu obezbeđuje potpuno gospodarenje i upravljanje kontrolnom tablom, odometrom, menjačem i volanom. Sve je izrađeno u jedinstvenom italijanskom stilu u kom su obliku, funkcija i lepota deo istog žestokog iskustva koje obuzima sva čula.
Italijanski pristup dizajnu kombinuje jednostavnost, kvalitet materijala i strastvenu izradu. Prvo što će vozača obuzeti kada sedne u automobil jeste prvoklasni osećaj koji izaziva kombinacija materijala: površine od pravog drveta, poliranog aluminijuma i kože Pieno Fiore, kao i platna za sedišta. Volan je obmotan najfinijom kožom i ima jedinstveno svojstvo: dugme za paljenje, koje pri svakoj vožnji pali vatru istinske ljubavi prema novoj Giulia-i.

TEHNOLOGIJA I BEZBJEDNOST

U novoj Giulia-i čista vozačka osećanja mešaju se sa funkcijama ekstremne bezbednosti i čine vozača i putnike opuštenim i mirnim. Upozorenje o predstojećem sudaru (FCW), nezavisan sistem za kočenje u hitnim slučajevima (AEB) sa funkcijom prepoznavanja pešaka, upozorenje o napuštanju trake (LDW) i automatska kontrola brzine sa ograničavačem brzine dostupni su kao standardne funkcije u svim verzijama Giulia-e.

Ovaj komplet bezbednosnih karakteristika može se još više upotpuniti pomoću sistema za nadzor mrtvog ugla (BSM) sa sistemom prepoznavanja ukrštanja puteva u pozadini

i kamerom za gledanje unazad sa dinamičnom koordinatnom mrežom.
IBS

Debi i svetska premijera novog Giulia modela predstaviće novi elektromašinski sistem koji ujedinjuje kontrolu stabilnosti sa komponentama tradicionalnog kočionog sistema u jedan jedinstveni elektromašinski sistem. Integrisani kočioni sistem ne samo da garantuje važnu optimizaciju mase i smanjenje vibracija kočnice, već obezbeđuje i neposredne povratne informacije i rekordni zaustavni put: od 100 km/h do 0 na rastojanju od 38,5 metara.

INFOTAINMENT

Sa ekranom visoke rezolucije od 6,5 inča, Bluetooth i USB funkcijama,  potpuno novi Giulia  infotainment sistem je kontrolisan komandama na upravljaču i intuitivnim Rotary Pad sistemom. Giulia takođe može biti opremljena Alfa Connect ekranom od 6.5 inča, kompatibilnim sa Apple CarPlay funkcijom za iPhone i sa Android AutoTM funkcijom za Android uređaje, što Vam pruža direktan pristup aplikacijama na Vašem pametnom telefonu. Connect 3D Nav ekran od 8.8 inči, sa DAB prijemnikom, 7-inčna TFT instrument tabla u boji i Sound Theatre Harman Kardon sistem sa 10 zvučnika, uključujući i subwoofer, dostupni su na zahtev. Svi Giulia paketi opreme takođe uključuju Mopar Map Care: besplatno ažuriranje mapa u navigacionom sistemu.

POGON

Nova Giulia ima 2 motora od aluminijuma sa turbinama koji predstavljaju kombinaciju performanse i efikasnosti sa neprevaziđenom ravnotežom.
2.0 benzinac od 200 ks i osmostepenim automatskim menjačem i 2.2 Dizel sa 150 ili 180 ks, oba ili sa ručnim šestostepenim manuelnim menjačem ili sa osmostepenim automatskim menjačem. Da bi se obezbedila napredna reakcija bez zastoja u radu turbina, turbina radi i pri malim brzinama i povećava obrtni momenat.

DINAMIKA

BESKOMPROMISNO UŽIVANJE TOKOM VOŽNJE
Stvaranje pravog Alfa Romea podrazumeva stvaranje automobila bez kompromisa koji vozaču pruža jednostavno, a bezbedno iskustvo tokom vožnje. Nova Giulia nije samo putnički automobil sa odličnim dinamičkim performansama, već ga odlikuje i strast, oduševljenje i čisto uzbuđenje. Svi ti doživljaji potiču od mehaničkih svojstava: zadnje vuče, optimalno raspoređene mase, vrhunskog sistema oslanjanja vozila i izuzetnog odnosa snage i mase.

AERODINAMIKA

DIZAJNIRAN PREMA VETRU
Nova Giulia dostiže koeficijent aerodinamike Cd od 0,25 zahvaljujući velikoj posvećenosti razvoju aerodinamičnosti i iscrpljujućim radovima u tunelu za aerodinamička ispitivanja. Zaštita donjeg trapa i difuzor naročito poboljšavaju tok vazduha ispod automobila i aerodinamičko upravljanje u zadnjem delu i nude manje turbulencija i više dinamičke efikasnosti.